• Մեր մասին
    • Մեր թիմը
    • Մեր մասին
  • Ծառայություններ
    • Դասընթացներ
    • Խորհրդատվություն
    • Գրադարան
    • Կոնֆերանս դահլիճ
    • Մարքեթինգային / բիզնես ծառայություններ
  • Բլոգ
  • FAQ
  • Հետադարձ կապ
BSMI
  • Մեր մասին
    • Մեր թիմը
    • Մեր մասին
  • Դասընթացներ
  • Բլոգ
  • Գրադարան
  • Կոնֆերանս դահլիճ
  • FAQ
  • Հետադարձ կապ

Think PR

Ապրիլի 10-ին BMSI-ում տեղի ունեցավ մասթերկլասս, որի ընթացքում հասկացանք, թե ինչպես է պետք օգտագործել Փի-Արը ի շահ բիզնեսի, որոնք են հանրային կապերի և մարքեթինգի տարբերություններն ու նմանությունները

Կարող եք գրանցվել, և առաջիկայում նմանատիպ մասթերկլասսի մեկնարկի դեպքում կտեղեկացնենք Ձեզ

Գրանցվել

Բիզնես սեփականատերերը հաճախ մտածում են, թե մարքեթինգային ռազմավարությունում ինչ-որ բան է պակասում, սակայն իրականում բացը Փի Ար ռազմավարության մեջ է։

Think PR մասթերկլասսը կտա ձեզ լիարժեք պատկերացում Փի Ար-ի և նրա ամենակիրառական տեխնիկաների մասին, որոնք կաշխատեն ձեր օգտին նվազագույն ծախսերով և առավելագույն օգուտով։

BSMI մասթերկլասսը տալիս է

Պրակտիկ գիտելիքներ Փի-Ար ոլորտում

PR-Online-Public-Relations-handshake

Նեթուորքինգ հմտություններ, նոր ծանոթություններ

Հաղորդակցման պրոֆեսիոնալ հմտություններ

Տրվում է հավաստագիր

Մասթերկլասսի ավարտին բոլոր մասնակիցները կստանան հավաստագրեր և կզարգացնեն մի շարք հմտություններ՝

  • Փի-ար մասնագետները կթարմացնեն ոլորտի վերաբերյալ իրենց գիտելիքները՝ ծանոթանալով 2020-2021 թվականների բոլոր ափդեյթներին,

  • Սկսնակները կկազմեն լիարժեք պատկերացում Փի-արի էության, հիմնական գործառույթների, բիզնեսի և անհատի առաջխաղացման գործում ունեցած դերի մասին, ինչպես նաև կհասկանան դրա տարբերությունները մարքեթինգից և լրագրությունից,

  • Բոլոր մասնակիցները կզարգացնեն իրենց նեթուորքինգ հմտությունները։

10485-3181-boxblue.svg

Մասթերկլասսին կարող են մասնակցել ինչպես PR մասնագետներ, այնպես էլ բիզնես-սեփականատերեր, և բոլոր նրանք, ում պարզապես
 հետաքրքրում է ոլորտը։

Խոսնակն ունի արտերկրում աշխատանքի և դասավանդման փորձ

Anna Mnatsakanyan

Աննա Մնացականյան

Head of PR & Influencer Marketing,
Lecturer in Content Marketing,
Content Lead at Vbet, 
P.hD in English

 

Կոնտենտ մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքայի փորձը` 6 տարի 

Ներկայումս` VBET Եվրոպայի կոնտենտ team lead, E-commerce ձեռնակատեր

 

Նախկինում PR մասնագետ` all.me (ՀՀ, Իռլանդիա, ՌԴ), AFS International Exchange (ԱՄՆ, Մերիլենդի համալսարան, Նյու Յորք), Inexxus (Կանադա), Oxford International (Չինաստան) և այլն

 

Մասնագիտացումը` լեզվաբանություն և միջմշակութային հաղորդակցություն, հանրային կապեր, կոնտենտ և ինֆլուենսեր մարքեթինգ, ծրագրերի կառավարում

 

Կրթությունը` Բ.Գ. Թ. Երևանի Բրյուսովի անվան պետական համալսարան, Kennewick Graduate, WA, USA, TEFL/TESOL, CELTA անգլերեն դասավանդելու միջազգային որակավորումներ, Project Management (AUA), Armenian PR Association

Հեռավար կրթություն՝ The Wharton School, Pennsylvania, UC Davis, California

Կարդալ դպրոցի մասին

Նախագրանցվելու համար անհրաժեշտ է թողնել Ձեր տվյալները։

Գրանցումը վերջնականորեն հաստատվում է կանխավճարով։

BSMI
  • Մեր թիմը
  • Մեր մասին
  • Դասընթացներ
  • Բլոգ
  • FAQ
  • Կոնֆերանս դահլիճ
  • Հետադարձ կապ
  • Գաղտնիության քաղաքականություն
3396-1591027285143.png

IDBank ՀՀ՝ 11815012345300

"ԲԻ ԷՍ ԷՄ ԱՅ" ՍՊԸ

Հետևեք մեզ սոց. ցանցերում

+374 44 144 904 (Whatsapp, Viber)
[email protected]
ք. Երևան, Սայաթ-Նովա 19/1

Ուշադրություն: BSMI դպրոցի յուրաքանչյուր դասընթաց մեկնարկում է միայն մեկ անգամ:

Ցանկացած հաջորդ մեկնարկի ժամանակ  ծրագիրը գրեթե ամբողջությամբ թարմացվում է:

BSMI © 2020. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կուղարկենք Ձեզ դասընթացի ծրագիրը:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Marketing/brand strategy development

Նոր կամ առկա բրենդի համար զրոյից մշակվում է ռազմավարություն, այսինքն` հստակ պլանավորված քայլերի հաջորդականություն շուկայական վերլուծությունների (թիրախային լսարան, մրցակիցներ, կատեգորիա, արտաքին միջավայր) և հետազոտությունների հիման վրա:

Այս ծառայության մեր գործընկերն է`

11592-1617972019217.png
Դիմել

PR strategy development

Նոր կամ առկա բրենդի համար զրոյից մշակվում է հանրային կապերի ռազմավարություն, այսինքն` հստակեցվում է դրա իմիջը, հանրությանը ներկայացվելու քայլերի հաջորդականությունը, որպեսի բրենդը կարողանա առանց հավելյալ գովադային ներդրումների (այդ թվում` ԶԼՄ-ներին վճարելու) վաստակել լայն տեղեկատվական աջակցություն և ներգրավել հաճախորդներ:

Այս ծառայության մեր գործընկերն է Copygram ընկերությունը:

Դիմել

Naming & Storytelling

Նոր բրենդի համար մշակվում է անվանում և կերտվում է դրա տարբերվող և կրեատիվ պատմությունը` հիմնված իրական փաստերի վրա:

Բրենդի անվանումը և պատմությունը մարքեթինգի ռազմավարության առաջնային քայլերից են, որոնցից կախված է հետագա զարգացումների հաջողությունը:

Այս ծառայության մեր գործընկերն է Copygram ընկերությունը:

Դիմել