Targeting-ի խորացված դասընթաց
Ապրիլի 20-ին BSMI-ում մեկնարկում է Facebook Ads խորացված նեղ մասնագիտական դասընթաց` հագեցած պրակտիկ առաջադրանքներով, Facebook և Instagram հարթակներում արդյունավետ և ճիշտ գովազդների տեղադրման մասին։
Տևողությունը`
1 ամիս` Ապրիլի 20 - Մայիսի 27
Մասնակիցների քանակը`
15 մասնակից
Ժամերը`
Երեքշաբթի, հինգշաբթի
18:30 - 21:00
Արժեքը`
- 134,000 AMD մինչև ապրիլի 14-ը գրանցվելու դեպքում
- 162,000 AMD ապրիլի 15-ից հետո գրանցվելու դեպքում
Լեզուն`
հայերեն
Ավարտին տրվում է
BSMI հավաստագիր,
մասնակիցն ունենում է հագեցած գործիքաշարք
Այսօր միջազգային շուկայում թարգեթոլոգը արդեն իսկ առանձին մասնագիտություն է SMM մասնագետից զատ, քանի որ աշխատանքի ծավալի և խորության մակարդակով այն առավել տեխնիկական և վերլուծական աշխատանք է:
Մինչդեռ ՀՀ-ում թիրախավորված գովազդի հմտություններ արդեն իսկ պահանջվում են SMM մասնագիտական գործիքաշարքի մեջ, քանի որ այստեղի շուկան խիստ մասնագիտացում չունի, և մեկ մասնագետը անում է մի շարք գործառույթներ
Ցանկանու՞մ ես տիրապետել թիրախավորված գովազդի նրբություններին,
պրոֆեսիոնալ կերպով օգտագործել գովազդային կաբինետը ոչ միայն ՀՀ - ում, այլև արտերկրում,
չգիտե՞ս՝ ինչպես գտնել քո թիրախային լսարանին
Այս դասընթացի շնորհիվ դու կկարողանաս՝
իրականացնել գովազդային արշավների / բյուջեի պլանավորում, թեստավորում և կանխատեսում
կտիրապետես գովազդային կաբինետի գործիքներին և աշխատանքային հիմնական մոդուլներին
կսովորես իրականացնել գովազդային արշավների արդյունքների վերլուծություն և հաշվետվությունների կազմում

Գովազդային մասնագետի հիմնական պարտականություններն են`
- գովազդային արշավի առաջարկի կազմում
- գործատուի համար մեդիապլանավորում և ռազմավարության կազմում
- ընթացիկ վերահսկում, թեստավորում և կարգավորում
- հաղորդակցում դիզայների և copywriter-ի հետ` հանձնարարություն տալով գովազդային ձագարների առավել արդյունավետ նյութերով
- թիրախային լսարանի սահմանում և կազմում
- արդյունքների վերլուծություն շտկում, հաճախորդին ներկայացում
Խորացված այս մեկ դասընթացի ավարտին Դուք կունենաք բոլոր հմտությունները` սեփական աշխատանքի օրինակներով, որպեսզի կարողանաք անցնել աշխատանքի կամ զարգացնել Ձեր իսկ բիզնեսը:
Ո՞ւմ համար է այս դասընթացը․
կիմանաք ինչպես ներգրավել նոր հետևորդների և ավելի ընդգրկել հներին, որպես մասնագետ կընդլայնեք Ձեր մասնագիտացումը և ավելի արդյունավետ կդառնաք
Կհասկանաք ինչպես առաջ տանել Ձեր բիզնեսը կամ ծառայությունները սոցցանցերի միջոցով` ներգրավել նոր հաճախորդների, վերադարձնել կամ պահել հներին: Կօպտիմիզացնեք գովազդի ծախսերը և կավելացնեք վաճառքները
Կսովորեք ձևավորել և անել գովազդային արշավներ սոցցանցերում` ձեռք բերելով նոր և պահանջված մասնագիտություն
Կառուցվածքը
- Introduction to Targeting: what you must know before you start, main mistakes
- Setting business goals vs advertising goals
- Mediaplaning of ad campaigns
- Facebook Ad Manager hierarchy, tools, functions
- Work with audiences, interests, retargeting
- Ads types, specifics
- Creation of funnels, offers, placement features
- Facebook pixel/conversion/events
- Testing, planning & optimizing campaigns
- Analitics, reporting & KPIs
- Business Manager unique functions & main problems
- Exam/Graduation
Ինչպե՞ս են անցնում դասերը
Միասին ուսումնասիրում ենք թեման
Կատարում ենք գործնական աշխատանք
Դասընթացավարի հետ քննարկումների արդյունքում ուղղում ենք սխալները
Ինչ է պետք ունենալ սովորելու համար
- Անգլերենի բազային գիտելիքներ
- Անձնական համակարգիչ
Ինչ պետք չէ ունենալ
- Աշխատանքային փորձ
- Ծրագրավորման հմտություններ
Տրվում է հավաստագիր
Դասընթացի ավարտին բոլոր մասնակիցները ստանում են մասնակցության հավաստագիր, իսկ գերազանց առաջադիմության դեպքում՝ ընթացիկ քննությունների և ավարտական աշխատանքի հիման վրա՝ Completion հավաստագիր և ընդգրկվում են մեր շրջանավարտների բազայում հետագայում աշխատանքի առաջարկ ստանալու նպատակով
Դասընթացավար

ԱՆԱՀԻՏ ՄԱՐԿՈՍՅԱՆ
BSMI Digital Projects & Partnership Lead,
Lecturer in Digital Marketing
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը` 7 տարի
Նախկինում` սոց մեդիա մարքեթինգի կորդինատոր և վերլուծաբան AlfaPharm CJSC, ՀՀ կառավարության «Մաքուր Հայաստան» ծրագիր,
ABCommunications Advertising Holding
Միջազգային գովազդատուների հետ համագործակցության փորձ`
State Atomic Energy Corporation Rosatom, Pierre Fabre, Pharmakinesis և այլն
ՀՀ-ում Apple Inc բլոգերների կոորդինատոր
Մասնագիտացումը` առկա կամ նոր պրոդուկտի համար սոցիալական պլատֆորմների ներկայացվածության և մրցունակության վերլուծություն, համապատասխան պլատֆորմի ընտրության, ռազմավարության կազմում, արշավների իրականացում:
Կրթությունը` ԵՊՀ, AUA, Facebook Certified digital marketing associate, Hubspot Certified E-mail Marketing Pro, Hubspot Certified content Marketing Pro
Դասընթացի արժեքը ներառում է՝
134,000 AMD
մինչև ապրիլի 14-ը գրանցվելու դեպքում
- Ֆիզիկական մասնակցություն դասախոսության տեսական հատվածին
- Ֆիզիկական մասնակցություն տեղում արվող գործնական աշխատանքներին
- Դասախոսությունների տեսագրություններ և օնլայն նյութեր
- Պատրաստի գործիքաշարք աշխատանքը սկսելու համար
- Անհատական խորհրդատվություն` նույնիսկ դասընթացի ավարտից հետո 1 ամսվա ընթացքում
- Բարձր գնահատականի դեպքում աշխատանք չունեցող ուսանողներին փորձաշրջանի հնարավորություն
- BSMI հավաստագիր
- Թեյ/խորտիկներ
Կարծիքներ BSMI մասին
Գրանցվելու կամ հեղինակների հետ անհատական կոնսուլտացիա անցնելու համար թողե՛ք Ձեր կոնտակտային տվյալները:
Գրանցումը հաստատվում է կախնավճար թողնելուց հետո։
Ունե՞ք հարցեր
Կարծում ենք, որ ձեզ կարող են օգնել այս էջում ներկայացված մեր պատասխանները: Եթե չգտաք անհրաժեշտ ինֆորմացիան, կապ հաստատեք մեզ հետ: