SMM MIX: from General Marketing to Content creation
Դասընթացն ավարտվել է, սակայն կարող եք գրանցվել, և առաջիկա նմանատիպ դասընթացի դեպքում կտեղեկացնենք Ձեզ:

Մայիսի 19-ից հունիսի 16-ն ընկած ժամանակահատվածում Business School of Marketing and Innovations-ում անցկացվեց SMM Mix դասընթացը, որի շրջանակներում ուսանողները սովորեցին իրականացնել մարքեթինգային վերլուծություններ, Instagram, Facebook էջերի գրագետ ձևավորում, կոնտենտի և գովազդի կոնցեպտի կազմում, գովազդային արշավների իրականացում և վերահսկում, կոնտենտ պլանի և հաշվետվությունների կազմում:
BSMI դասընթացի շնորհիվ ուսանողներն ստացան՝
10+
երկրներում կիրառվող միջազգային պրակտիկա և գլոբալ մտածողություն
ընդհանուր մարքեթինգի և կոնտենտի վերաբերյալ գիտելիքներ և փորձ
Թոփ 3
ամենապահանջված մասնագիտություններից մեկը ՀՀ-ում

Շնորհվեցին հավաստագրեր
Բոլոր մասնակիցներն ստացան հավաստագրեր և ձեռք բերեցին աշխատելու համար պատրաստի հմտություններ՝
- Մարքեթինգային վերլուծություններ ՀՀ պայմաններում (թիրախային լսարան, շուկա, մրցակիցներ),
- Instagram, Facebook էջերի գրագետ ձևավորում,
- Կոնտենտի, moodboard-ի և գովազդի կոնցեպտի կազմում,
- Գովազդային գրառումների կազմում,
- Գովազդային կաբինետներում աշխատելու ունակություն,
- Գովազդային արշավների իրականացում և վերահսկում ըստ արդյունավետության չափման միավորների,
- Կոնտենտ պլանի և հաշվետվությունների կազմում և մի շարք այլ հմտություններ:

Graduation :)

Դասընթացավարներ

ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ
CEO & Visionary leader,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքայի փորձը` 7 տարի
Մոսկվայի` Տնտեսագիտության Բարձրագույն դպրոցի (НИУ ВШЭ) Մենեջմենթի ֆակուլտետի դասախոս, IAA անդամ
Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ` ADV Group (Senior Media Planner), BBDO, Biplane (ՌԴ)
Միջազգայի գովազդատուների հետ փորձ` Unilever, Bayer, Biplane և այլն
Մասնագիտացումը` առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում, մեդիա-ռազմավարություններ
Կրթությունը` ԵՊՀ, NIMA-A, National Research University - Higher School of Economics, 1st Media School
EMC սերտիֆիկացված մասնագետ, միջազգային գովազդային փառատոնների ժյուրի (MAA Globes, Dragons of Asia)

ԱՆԱՀԻՏ ՄԱՐԿՈՍՅԱՆ
BSMI Digital Projects & Partnership Lead,
Lecturer in Digital Marketing
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը` 7 տարի
Նախկինում` սոց մեդիա մարքեթինգի կորդինատոր և վերլուծաբան AlfaPharm CJSC, ՀՀ կառավարության «Մաքուր Հայաստան» ծրագիր,
ABCommunications Advertising Holding
Միջազգային գովազդատուների հետ համագործակցության փորձ`
State Atomic Energy Corporation Rosatom, Pierre Fabre, Pharmakinesis և այլն
Մասնագիտացումը` առկա կամ նոր պրոդուկտի համար սոցիալական պլատֆորմների ներկայացվածության և մրցունակության վերլուծություն, համապատասխան պլատֆորմի ընտրության, ռազմավարության կազմում, արշավների իրականացում:
Կրթությունը` ԵՊՀ, AUA, Facebook Certified digital marketing associate, Hubspot Certified E-mail Marketing Pro, Hubspot Certified content Marketing Pro

ԱՆՆԱ ՄՆԱՑԱԿԱՆՅԱՆ
Head of PR & Influencer Marketing at BSMI, Lecturer in Content Marketing,
P.hD in English
Կոնտենտ մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքայի փորձը` 6 տարի
Ներկայումս` VBET Եվրոպայի կոնտենտ մասնագետ, E-commerce ձեռնակատեր
Նախկինում PR մասնագետ` all.me (ՀՀ, Իռլանդիա, ՌԴ), AFS International Exchange (ԱՄՆ, Մերիլենդի համալսարան, Նյու Յորք), Inexxus (Կանադա), Oxford International (Չինաստան) և այլն
Մասնագիտացումը` լեզվաբանություն և միջմշակութային հաղորդակցություն, հանրային կապեր, կոնտենտ և ինֆլուենսեր մարքեթինգ, ծրագրերի կառավարում
Կրթությունը` Բ.Գ. Թ. Երևանի Բրյուսովի անվան պետական համալսարան, Kennewick Graduate, WA, USA, TEFL/TESOL, CELTA անգլերեն դասավանդելու միջազգային որակավորումներ, Project Management (AUA), Armenian PR Association
Հեռավար կրթություն՝ The Wharton School, Pennsylvania, UC Davis, California
Կարծիքներ
Ինչու էին ուսանողներն ընտրել այս ծրագիրը
1/ Ծրագիրը դասավանդում էր միջազգային ISO հավաստագիր ունեցող դպրոցի դասընթացների շրջանակում:
2/ Դասընթացավարներն ունեն դասավանդման հատուկ տեխնիկա, որի շնորհիվ առավել մատչելի էր ընկալվում նյութը:
3/ Մասնակիցները ձեռք բերեցին ծրագրի ղեկավարների հետ մշտապես խորհրդակցելու հնարավորություն: