Մեր ուսանողների հաջողության պատմություններն ու կարծիքները
Հիմնադրվելով 2020 թվականի փետրվարին՝ ՀՀ-ում մարքեթինգի և ինովացիաների միակ բիզնես-դպրոցը հասցրել է մի շարք հաջողություններ գրանցել․
Ավելի քան 140 շրջանավարտներ
100% NPS (ուսանողների բավարարվածության ինդեքս)
SUCCESS STORIES

Iren Stepanyan
Brand Owner
Իռեն Ստեփանյանը BSMI-ի «Գլոբալ մարքեթինգ» դասընթացի շրջանավարտ է։ Մասնագիտությամբ տնտեսագետ է, աշխատել է ՏՏ և ապահովագրական ոլորտում։ Միշտ սիրել և հետաքրքրված է եղել մարքեթինգով, ձգտել աշխատել այդ ոլորտում ու իմանալով, որ բացվել է նման դպրոց Երևանում՝ դիմել է ուսման համար։
Ի՞նչ տվեց BSMI-ը։
- Գիտելիքի մեծ բազա` թե´ տեսական, թե´ պրակտիկ, այդ թվում` մարքեթինգային ամենակարևոր գործիքակազմին ծանոթացում և կիրառում, առանց որի չի կարող լինել պրոֆեսիոնալ մոտեցում։
- Դպրոցն ավարտելուց անմիջապես հետո աշխատանքի անցնելու հաջողված փորձ, ընդ որում` դրսի շուկայի հետ: Աշխատանքը կապված է Sylex SA ընկերության բժշկական ոլորտում ունիկալ պրոդուկտի` Terramedicum հավելվածի հետ: Զբաղվում է այդ հավելվածի առաջխախացմամբ, շուկայում ներկայացվածությամբ։
- Community մասնագիտական ոլորտում, ինչը անձամբ շատ է կարևորում ու արժևորում:
Վստահություն, որ կա մասնագիտական մեծ հենարան` ի դեմս առաջատար լավագույն մասնագետների և պարզապես լավ, կամեցող մարդկանց: Անձամբ իր համար դա խոսում է նաև հիմնադիրների բարձր պատասխանատվության մասին իրենց դպրոցի և տված գիտելիքի հանդեպ։ - Իր համար արդեն իսկ թանկ դարձած լավ մարդկանց հետ ծանոթություն, որը վերածվել է ընկերության: Եվ դա առաջին հերթին հենց այդ մարդկանց շնորքն է` պայմանավորված իրենց անչափ հոգատարությանբ և մեծ նվիրումով։
- Power Point ծրագրով աշխատելու հմտություն, ինչը ևս վկայում է պրոֆեսիոնալ և ընդգրկուն գիտելիք ուսուցանելու մասին:
Որպես ամփոփում նշում է, որ BSMI-ը տալիս է բարձր որակավորմանը համապատասխան ԱՄԵՆ ԻՆՉ մարքեթինգի ոլորտում մասնագիտանալու և աշխատանք ունենալու համար: Մնացածը կախված է ուսանողից և իր ջանքերից:

Nune Asatryan
Marketing specialist at Sportlandia Armenia
Նունե Ասատրյանը BSMI-ի «Global Marketing in 4 Months» խորացված դասընթացի լավագույն շրջանավարտներից է։ Ավարտել է Հայաստանի Պետական Տնտեսագիտական Համալսարանի «Մարքեթինգ և բիզնես կառավարում» բաժինը և մինչև BSMI ընդունվելը զբաղվել է առցանց հարթակներում իր բրենդի առաջխաղացմամբ։
Ինչու՞ որոշեցիք մասնակցել «Global Marketing in 4 Months»-ին
- Ցանկանում էի խորապես ուսումնասիրել մարքեթինգն ու հիմնել իմ բրենդը։ Ուսումնասիրելով մարքեթինգային մի շարք դասընթացներ՝ իմ ընտրությունը, իհարկե, կանգ առավ BSMI-ի վրա: Դասընթացի ծրագիրը հագեցած էր, իսկ տրվող գիտելիքը՝ մրցակցային հայկական շուկայում:
BSMI-ը ավարտելուց հետո աշխատու՞մ եք մարքեթինգի ոլորտում
- Այո, ավարտելուց անմիջապես հետո հայաստանյան կրթական ընկերություններից մեկից ստացա աշխատանքի առաջարկ, իսկ այժմ աշխատում եմ «Սպորտլանդիա» ընկերությունում՝ որպես մարքեթինգի մասնագետ։ Այս ամենին զուգահեռ՝ նաև զբաղվում եմ իմ սեփական ապրանքանիշի առաջխաղացմամբ` ինչպես ՀՀ-ում, այնպես էլ արտերկրում։
Ի՞նչ տվեց BSMI-ը
- BSMI-ում սովորելը տվեց խորը և մրցակցային գիտելիքներ, կապ ոլորտի մասնագետների և Աննա-Մարիի հետ, ով մշտապես աջակցում է իր ուսանողներին։

Lilith Mamikonyan
SEO specialist at Digilite
18-ամյա Լիլիթը, սովորելով Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջի ծրագրավորման բաժնում, ուսման երրորդ կուրսում արդեն իսկ հասկացել էր, որ իր ընտրած մասնագիտությունն իրեն այնքան էլ չի համապատասխանում, և որոշել էր մասնագիտանալ մարքեթինգում՝ համալսարանում ընտրելով հենց այդ բաժինը։ Սակայն նույնիսկ այդ ժամանակ նա դեռ չուներ որևէ պատկերացում մարքեթինգի և առավել ևս՝ SEO-ի մասին։
SEO-ին՝ որպես մասնագիտության, Լիլիթը ծանոթացել էր շատ պատահաբար․ սոցիալական հարթակներում կարդալով մարքեթինգի տվյալ ուղղության և ոլորտի զարգացման աննախադեպ տեմպերի մասին՝ նա շատ էր տպավորվել SEO-ով և սկսել ուսումնասիրել դրա պահանջարկի աճը նաև մեր երկրում։
Արդյունքում ինստագրամյան ալգորիթմները երջանիկ պատահականությամբ Լիլիթին էին առաջարկել BSMI-ի՝ SEO & ASO երկամսյա կուրսը, որն իր տեսակով առաջինն էր ՀՀ-ում, և որին գրանցվելու որոշումը շատ արագ կայացվեց։
Դասընթացի արդյունքում ստանալով գիտելիքների հսկայածավալ պաշարներ և ընդգրկվելով BSMI լավագույն շրջանավարտների բազայում՝ Լիլիթը հրավիրվեց մի քանի հարցազրույցի տարբեր կազմակերպություններում, այդ թվում՝ նաև Digilite-ում, որտեղից էլ հարցազրույցից անմիջապես հետո ստացավ վճարովի փորձաշրջան անցնելու առաջարկ։
Լիլիթի խոսքերով՝ փորձաշրջանը շատ պրոդուկտիվ և հետաքրքիր է անցել, և արդյունքում նա դարձել է Digilite թիմի անդամներից մեկը։ Իր համար նոր են կազմակերպության կորպորատիվ մշակույթն ու աշխատելաոճը, սակայն ոչ՝ SEO-ի խնդիրներն ու դրանց լուծման ուղղությունները․ BSMI դասընթացի տված պրակտիկ գիտելիքներն ամբողջովին բավարարում են աշխատանքի ընդունվելուց հետո էլ առաջադրանքները ճիշտ կատարելուն և որևէ հարցում չթերանալուն։ Ասում է՝ չի դադարում սովորել և թարմացնել գիտելիքները՝ հուսալով, որ սա հաջողությունների դեռ միայն սկիզբն է։

Կիմա Խուդատյան
SEO specialist at VBET
Կիման 23-ամյա ռեժիսոր է, ով արդեն մեկ տարուց ավել մտադրվել էր փոխել իր մասնագիտությունը՝ ցանկանալով ուսումը շարունակել արտասահմանյան համալսարաններից որևէ մեկում, սակայն համաճարակը ստիպել էր չեղարկել բոլոր ծրագրերը։
Այլընտրանքային տարբերակներ փնտրելով՝ Կիման սոց․ ցանցերից մեկում հանդիպել էր Business School of Marketing and Innovations-ի հայտարարությանը, որը կարճ ժամանակահատվածում նոր մասնագիտություն ձեռք բերելու հնարավորություն էր առաջարկում։ SEO սովորելու իր մոտիվացիայի շնորհիվ Կիման դարձավ այն հաջողակներից մեկը, ով ընդունվեց BSMI՝ սկիզբ դնելով իր հաջողության պատմությանը։
Պատմում է, որ դասի առաջին իսկ վայրկյաններից հասկացել է, որ որ ճիշտ ժամանակին ճիշտ տեղում է հայտնվել: Շատ է սիրել դպրոցը, դասախոսին ու, իհարկե, ապագա մասնագիտությունը:
Ծրագրի ամբողջ ընթացքում ջանք ու եռանդ չի խնայել: Կարևորում է հատկապես բոլոր դասերի և ուսումնասիրվող նյութերի պրակտիկ լինելը։ Ասում է, որ BSMI-ի ամենամեծ առավելություններից մեկը լավագույն ուսանողներին աշխատանքով ապահովելն է: Ինքն էլ, սերտիֆիկատ ստանալու օրվանից սկսած, տարբեր ընկերություններից զանգեր է ստացել փորձաշրջաններ անցնելու և հետագայում աշխատանքի ընդունվելու առաջարկներով:
Հարցազրույցներից մեկը Softconstruct ընկերությունում էր․ առաջին փուլը հաջողությամբ հաղթահարելուց և երկրորդ փուլի առաջադրանքը գերազանց կատարելուց հետո Կիման ստացավ աշխատանքի առաջարկ և այժմ հանդիսանում է VBET SEO Team-ի անդամներից մեկը։
VIDEO REVIEWS
Լիաննա Կիրակոսյան
Բրենդ մենեջեր, ով մինչ BSMI այցելելը մարքեթինգում արդեն ուներ տարիների մեծ փորձ
Աննա Մարության
Բրենդ մենեջեր, ով դասընթացին մասնակցելուց առաջ արդեն ուներ որոշակի փորձ և գիտելիքներ
Սյուզաննա Կիրակոսյան
Դերասանուհի, ով որոշել է մասնագիտանալ նաև մարքեթինգի ոլորտում
Նունե Ասատրյան
Բրենդի սեփականատեր, ով դասընթացին մասնակցել է իր բիզնեսն առաջխաղացնելու նպատակով