• Մեր մասին
    • Մեր թիմը
    • Մեր մասին
  • Ծառայություններ
    • Դասընթացներ
    • Խորհրդատվություն
    • Գրադարան
    • Կոնֆերանս դահլիճ
    • Մարքեթինգային / բիզնես ծառայություններ
  • Բլոգ
  • FAQ
  • Հետադարձ կապ
BSMI
  • Մեր մասին
    • Մեր թիմը
    • Մեր մասին
  • Դասընթացներ
  • Բլոգ
  • Գրադարան
  • Կոնֆերանս դահլիճ
  • FAQ
  • Հետադարձ կապ

PR & Influencer Marketing
Advertising, Public Relations, Digital Marketing and more

BSMI դպրոցում անցկացվեց երկար սպասված «ՓԻ-ԱՐ և Ինֆլուենսեր Մարքեթինգ» երկամսյա դասընթացը։ Ցանկության դեպքում կարող եք գրանցվել, և առաջիկա նմանատիպ դասընթացի մեկնարկի ժամանակ կտեղեկացնենք Ձեզ:

 

Գրանցվել առաջիկա դասընթացին

BSMI դասընթացը տալիս է

Հագեցած գիտելիքներ`

միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան

PR-Online-Public-Relations-handshake

Պրակտիկ հմտություններ հաղորդակցման ոլորտում

Թոփ 3

ամենակրեատիվ մասանգիտություններից մեկն աշխարհում

Այն ձեզ համար է, եթե

Ունեք տեսական գիտելիքներ և ցանկանում եք ձեռք բերել փորձ

Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում մասնակիցները ստանում են նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա:

Ցանկանում եք ստանալ հետադարձ կապ ոլորտի առաջատարներից և մասնագետներից

Եթե նույնիսկ դասընթացի ավարտից հետո ձեզ անհրաժեշտ լինի ոլորտի առաջատար փորձագետների օգնությունը, մեր մասնագետները մշտապես պատրաստ են օգնել գտնել այդ խնդրի լուծումը:

Երկար ժամանակ չեք աշխատել, ցանկանում եք թարմ գիտելիքներ ստանալ և գտնել աշխատանք

Մեր հագեցած ծրագիրը կօգնի ձեզ արագ մասնագիտանալ, իսկ պրակտիկ առաջադրանքներն ու փորձաշրջանի հնարավորությունները կօգնեն գտնել աշխատանք ՀՀ ընկերություններից մեկում:

Ցանկանում եք ձեր ուժերը փորձել PR դաշտում, անգամ եթե աշխատել եք այլ ոլորտներում

Մեր հագեցած ծրագիրը կօգնի ձեզ արագ մասնագիտանալ ոլորտում, իսկ պրակտիկ առաջադրանքները կօգնեն գտնել նոր աշխատանք:

Մասնակցության տարբերակները

257253203712505451-419-sample1.jpg
Դպրոցում (offline)
Այս դեպքում պարտադիր է ֆիզիկական ներկայությունը դասերին, քանի որ կատարելու եք խմբային աշխատանքներ
5455-420-sample1.jpg
Հեռավար (online)
Այս տարբերակն ընտրելու դեպքում միանում եք օնլայն, լսում դասախոսությունը, իսկ խմբային աշխատանքի փոխարեն անում տնային աշխատանք և ուղարկում դասախոսին

Տրվում է հավաստագիր

Դասընթացի ավարտին բոլոր մասնակիցները ստանում են հավաստագիր և տիրապետում այն բոլոր հմտություններին, որոնք պահանջում են գործատուները, մասնավորապես՝

 

  • Կազմել ու իրականացնել Փի-Ար արշավ տարբեր ոլորտներում

  • Արդյունավետ բանակցել

  • Զարգացնել նեթուորքինգ հմտություններ լոկալ և միջազգային շուկաներում

  • Աշխատել ինֆլուենսերների հետ ձեր պրոյեկտի շրջանակներում

  • Կազմակերպել PR և Բիզնես միջոցառումներ`ելնելով բրենդի առաջխաղացման նպատակներից

  • Վարել գրագետ նամակագրություն 

  • Աշխատել ԶԼՄ-ների հետ՝ լոկալ և միջազգային

  • Գրել բրենդի մասին պրես րելիզներ ու հրապարակումներ այդ թվում՝ վաճառվող տեքստեր ու մարքեթինգային հոդվածներ

  • Եւ շատ ավելին

Ինչ է ցանկալի ունենալ սովորելու համար

  • Անգլերեն լեզվի բազային գիտելիքները ցանկանելի են
  • Համակարգչային բազային հմտությունները ցանկալի են
  • Սեփական համակարգիչը ցանկալի է

Ինչ է անպայման պետք ունենալ 

  • Նպատակ և հեռանկար, կամ պարզապես ցանկություն ուսումնասիրելու ոլորտը
  • Տնային աշխատանքները կատարելու համար շաբաթական 1-1:30 ժամ ժամանակ
  • Ֆիզիկական ներկայությունը դասին պարտադիր է
4175-3181-boxblue.svg

Լավագույն մասնակիցները կապ են հաստատում գործատուների հետ

Դասընթացավարն ունի արտերկրում աշխատանքի և դասավանդման փորձ

Anna Mnatsakanyan

Աննա Մնացականյան

Head of PR & Influencer Marketing,
Lecturer in Content Marketing,
Content Lead at Vbet, 
P.hD in English

 

Կոնտենտ մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքայի փորձը` 6 տարի 

Ներկայումս` VBET Եվրոպայի կոնտենտ team lead, E-commerce ձեռնակատեր

 

Նախկինում PR մասնագետ` all.me (ՀՀ, Իռլանդիա, ՌԴ), AFS International Exchange (ԱՄՆ, Մերիլենդի համալսարան, Նյու Յորք), Inexxus (Կանադա), Oxford International (Չինաստան) և այլն

 

Մասնագիտացումը` լեզվաբանություն և միջմշակութային հաղորդակցություն, հանրային կապեր, կոնտենտ և ինֆլուենսեր մարքեթինգ, ծրագրերի կառավարում

 

Կրթությունը` Բ.Գ. Թ. Երևանի Բրյուսովի անվան պետական համալսարան, Kennewick Graduate, WA, USA, TEFL/TESOL, CELTA անգլերեն դասավանդելու միջազգային որակավորումներ, Project Management (AUA), Armenian PR Association

Հեռավար կրթություն՝ The Wharton School, Pennsylvania, UC Davis, California

Դասընթացին մասնակցում են նաև հյուր դասախոսներ` հոգեբաններ, սոցիոլոգներ, PR ոլորտի առաջատար մասնագետներ ամենահայտնի ընկերություններից:

Տեսնել դպրոցի թիմը
4188-34313407-34073063-30631237-text2-01-01.svg

Կարծիքներ

  • Nune Asatryan, Founder of "NOON wooden land"

    «Global Marketing in 4 months»

    Ուսումնասիրում եմ մարքեթինգը եւ SMM- ը վաղուց ՝ կարդում գրքեր, մասնակցում դասընթացների: Բայց BSMI տարբերվում է ամեն ինչով, թե պրոֆեսիոնալ թիմով, թե աշխատելու ոճով։ Ուրախ եմ, որ մասնակցեցի դասընթացին, ստացա շատ մեծ գիտելիքներ, ծանոթացա Աննա-Մարիի հետ, ով օգնում է մեզ ամեն հարցով։ Շնորհակալ եմ ձեր թիմին ձեր նվիրված աշխատանքի համար։

  • Anahit Asaturyan, PR & Marketing Director at VAK Group

    «Global Marketing in 4 months»

    Մասնակցել եմ Գլոբալ Մարքեթինգի դասընթացին և անչափ շնորհակալ եմ BSMI դպրոցին նման հետաքրքիր ու բովանդակալից դասընթաց կազմակերպելու համար։ Հատուկ շնորհակալություն դասախոսական կազմին, ամեն ինչ բարձր մակարդակով է արված: Դասընթացի արդյունքում ստացա այնքան օգտակար գիտելիքներ, որ երբեմն ինձ թվում էր՝ դասընթացը կազմված է հատուկ ինձ համար։ Այս ընթացքում սովորեցի ճիշտ հասկանալ գործակալությունների աշխատանքը 🙈😊

  • Lianna Kirakosyan, Brand Manager at Andaco

    «Global Marketing in 4 months»

    Ես մասնակցել եմ Գլոբալ Մարքեթինգ դասընթացին և կարող եմ ասել, որ հիանալի հնարավորություն է նրանց համար,ովքեր կարճ ժամանակահատվածում ուզում են ստանալ մարքեթինգի գիտելիքներ։ Ինքս, հանդիսանալով BSMI դպրոցի սան, միանշանակ խորհուրդ կտամ այս ոլորտում միշտ նորարարություններ փնտրող մարդկանց միանալ ինտենսիվ դասընթացներին:

  • Armine Hakobyan, Auditor at Counsil of Public TV & RC of RA

    «Global Marketing in 4 months»

    BSMI-ը միակ ուսումնական հաստատությունն է Հայաստանում, որը ընձեռում է սեղմ ժամկետներում ահռելի քանակությամբ արժեքավոր եւ իսկապես պրակտիկ գիտելիքներ ստանալու հնարավորություն:

     

  • Ani Ter-Grigoryan, Business Owner

    «Global Marketing in 4 months»

    Գլոբալ Մարքեթինգ 4 ամսում դասընթացին եկել եմ մասնակցելու զրոյից, պարզապես ավելի տեղեկացված լինելու բիզնեսի թեմայից, ինչը թույլ կտար ավելի ճիշտ վերահսկել աշխատակիցների աշխատանքը: Սակայն, ի զարմանս ինձ, սովորեցի շատ ավելին, քան սպասում էի, եւ տեղեկությունն այնքան շատ էր և այնքան հմտացա, որ նույնիսկ որոշեցի շատ հարցերով ինքս զբաղվել: Եվ եթե նույնիսկ չհասցնեմ ամբողջ պլանավորածս ինքնուրույն իրագործել, միանշանակ մասնագետ կընտրեմ միայն այս դպրոցի շրջանավարտների ցանկից: Միշտ վերադառնալու եմ նոր դասընթացներին: Շնորհակալ եմ Աննա-Մարիին ամեն հարցով օգնելու համար, անկախ նրանից, դասընթացը դեռ շարունակվում է, թե արդեն ավարտվել է:

  • Tatev Kevnakszyan, Blogger & Presenter/host

    «Global Marketing in 4 months», 1st Module

    Միջազգային չափանիշներին համապատասխանող նորարարական դպրոց հայկական իրականության մեջ։ Հայտնվե՞լ ես հայկական շուկայում ու չգիտես որտեղի՞ց սկսել։ Այս դպրոցը քեզ կտա արդի գիտելիքներ ու հստակ ուղեցույց։ Հիացմունքս թաքցնել չէի կարող։Շնորհակալ եմ իմ գիտելիքների պաշարի համար։

  • Syuzanna Khachatryan

    «Global Marketing in 4 months»

    Մասնակցել եմ «Գլոբալ Մարկետինգ 4 ամսում» դասընթացին և վստահաբար կարող եմ ասել, որ  դպրոցը միակն է Հայաստանում, որը հիանալի հնարավորություն է ընձեռում առանց երկրից դուրս գալու և կարճ ժամանակամիջոցում ձեռք բերել խորքային գիտելիքներ ու հմտություններ՝ հաճելի և դրական միջավայրում։

     

  • Anna Marutyan, Brand Manager at Andaco

    «Global Marketing in 4 months»

    Было трудно притять окончательное решение идти на курсы маркетинга в BSMI,  так как негативного опыта на всяких курсах по маркетингу у меня было достаточно! И заплатить немалую сумму для нашего рынка в очередной раз бессмыслено не хотелось! По совету сестры, которая прошлым летом прошла курс интенивного маркетинга, я все таки решилась! И не прогадала!!! Курс реально очеень интерестый и что самое главное включает в себя все современные навыки, которые нужны маркетологу. Очень важно что у всех преподователей большой опыт в сфере маркетинга и они уверенно отвечают на все вопросы. Так же очень эффективно, что все занятия записаны и мы можем их пересмотреть время от времени. Единственный для меня минус это то, что у нас немного мало практических заданий, которые более укрепят полученные знания.  

    А в основном ни капельки не жалею что решилась на этот шаг, особенно в эти трудные времена.

     

  • Arpi Petrosyan, Designer & Learning Coach at Tumo Center

    «Global Marketing in 4 months»

    Its a priceless experience to be taught by such highly qualified people💛

  • Meri Ghazaryan

    «Global Marketing in 4 months»

    Well educated and experienced lecturers, interactive teaching methods, up to date information, great library, and plus friendly atmosphere: this is what BSMI means to me! 👩‍🎓📚🌐

  • Zhanna Grigoryan, Economist, YSU graduate

    «Marketing strategy in 33 hours»

    Այս դասընթացը լիովին արդարացրեց իմ սպասելիքները: Շատ ուրախ եմ, որ մասնակցեցի ու համոզված եմ, որ ստացածս գիտելիքներն ու փորձն ապագայում ինձ շատ կօգնեն: Առանձնակի ուզում եմ նշել նաև, որ շատ տպավորված եմ դասախոսի պրոֆեսիոնալիզմի բարձր մակարդակից և մարդկային բարձր հատկանիշներից։ Շնորհակալ եմ :)

  • Marianna Kababyan, Founder of www.mashroom.am, fashion blogger

    «Marketing strategy in 33 hours»

    Ինձ դուր եկան նյութը, մատուցման ձևը, պրակտիկ մոտեցումը, իրական օրինակները, դասախոսի անձնական փորձը ոլորտում և մարդկային որակները ❤️

  • Nazeli Salnazaryan, YSU graduate

    «Marketing strategy in 33 hours»

    Դասընթացի շնորհիվ հասկացա թե իրականում ինչ է մարքեթինգը 🙂 Պատկերացում ընդհանուր կազմում էի գործողությունների մասին, բայց չգիտեի, ինչից սկսել և ավարտել: Ի շնորհիվ դասընթացի ամեն ինչ դարձավ պարզ ու հասկանալի, սկսեցի ավելի սիրել մասնագիտությունը, և ստացա մեծ մոտիվացիա: Ընթացքում ստացա նաև շատ խորհուրդներ, որոնք դեռ շատ ինձ պետք կգան ապագա աշխատանքում: Խորհուրդ եմ տալու մարդկանց մասնակցել դասընթացին ու զարգացնել տեսական գիտելիքները և հմտանալ ուեցած գիտելիքներով, իսկ եթե նոր դասընթաց լինի, անպայման մասնակցելու եմ: Դասընթացի մեջ ոչինչ չէի փոխի, քանի որ դեռ գալուց առաջ ակնկալում էի այն, ինչ ստացա

  • Gio Balian, Business Development Manager at "Tripathon"

    «Marketing strategy in 33 hours»

    I loved the presentations, the planned way that we are discussing each aspect separately and in full, so we are not missing a point about anything. I also admire the effort of making the class as simple as possible so every individual got the points no matter how much experience they have or miss

  • Anna Gulanyan, Economist / Restaurant Specialist / Marketing / HR

    «Marketing strategy in 33 hours»

    Благодарю вас за все: за полезную информацию, за знания. Спасибо за насыщенные лекции!

    Сейчас я смогу применять знания в своей работе, и, если будет 2 ступень, то я обязательно приду к вам ещё.

  • CEO of "Aroma Group"

    «Marketing strategy in 33 hours»

    Շատ կարճ ժամանակում բավականին շատ գիտելիք ձեռք բերեցի։ Շատ շնորհակալ եմ:

  • Lyusya Khachatryan, Lawyer, YSU graduate

    «Marketing strategy in 33 hours»

    Կցանկանայի, որ դասընթացը ավելի երկար լիներ: Ամեն ինչ high level-ի վրա էր: Սպասում եմ նոր դասընթացների

  • Marianna Vardanyan, Head of PR at Elegant Hotel & Resort

    «Marketing strategy in 33 hours»

    Դասընթացը շատ բովանդակալից էր և օգտակար ոլորտում եղած մասնագետների համար, իսկ սկսնակների պարագայում կարծում եմ փոքր-ինչ բարդ է: Բարդությունը, ըստ իս, կուրսի խտացված լինելու մեջ է, ժամանակի սղության մեջ: Դասախոսը շատ մատչելի և կիրառական մի շարք գիտելիքներ և հմտություններ փոխանցեց, ինչը դասընթացը դարձրեց շատ հետաքրքիր և գործնական: Անչափ տպավորված եմ վերջում ստացած վկայականից և կից տրամադրվող համառոտ նյութից, որը համապատասխան պահին համոզված եմ ինձ համար կլինի լավագույն ուղեցույցը:

  • Albert Hovakimyan, CEO of "H-Group" LLC

    «Marketing strategy in 33 hours»

    Երբ դասընթացի ավարտից հետո ցանկանում էի կարծիք գրել, ինքս ինձ հարց տվեցի, թե ինչի համար եմ հաճախել, և հասկացա, որ կա մարդկանց տեսակ, ովքեր, երբ որևէ բան են ձեռնարկում, անում են դա ամենաբարձր մակարդակի վրա: Ու այդ դեպքում երկրորդական պլան են մղվում դասընթացի բուն բովանդակությունը, մյուս ասպեկտները, և կարևորվում է այն, թե ով է կանգնած այդ ամենի հետևում:

    Ուստի միանշանակ կարող եմ ասել, որ եթե Աննա-Մարին ձեռնարկում է որևէ ծրագիր, ուրեմն արժե մասնակցություն ունենալ դրան` առանց նույնիսկ երկար մտածելուJ

    p.s. Մերսի շատ մոտեցման համար

  • Hermine Alaverdyan, founder of Fly Jewellery

    «Marketing strategy in 33 hours»

    Yes masnakcel em 2019 intensive [email protected] yev shat goh em, teryevs miak kursn e HH-um, vortex kstanaq giteliqner marketingi veraberyal.

  • Gayane Ghukasyan, Regional Director at Tripathon

    «Marketing strategy in 33 hours»

    Being a non-professional in this sphere I can say that the classes were held with a very comprehensive method and at its completion I gained quite a big deal of information and knowledge in marketing which helped me further in developing our product. Anna-Mari’s signature method of teaching suits any type of person, with any level of background even to the specialists in Marketing! I highly recommend to take these fast, productive and interesting course!

Ինչու այս ծրագիրը

1/ Ծրագիրը դասավանդում է միջազգային ISO հավաստագիր ունեցող դպրոցի դասընթացների շրջանակում:

2/ Դասընթացավարներն ունեն դասավանդման հատուկ տեխնիկա, որի շնորհիվ առավել մատչելի է ընկալվում նյութը: 

3/ Մասնակիցները ձեռք են բերում կապեր և ծրագրի ղեկավարների հետ մշտապես խորհրդակցելու հնարավորություն:

Կարդալ դպրոցի մասին

Գրանցվեք՝ թողնելով Ձեր տվյալները, և առաջիկա դասընթացի մեկնարկի դեպքում մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

 

BSMI
  • Մեր թիմը
  • Մեր մասին
  • Դասընթացներ
  • Բլոգ
  • FAQ
  • Կոնֆերանս դահլիճ
  • Հետադարձ կապ
  • Գաղտնիության քաղաքականություն
3396-1591027285143.png

IDBank ՀՀ՝ 11815012345300

"ԲԻ ԷՍ ԷՄ ԱՅ" ՍՊԸ

Հետևեք մեզ սոց. ցանցերում

+374 44 144 904 (Whatsapp, Viber)
[email protected]
ք. Երևան, Սայաթ-Նովա 19/1

Ուշադրություն: BSMI դպրոցի յուրաքանչյուր դասընթաց մեկնարկում է միայն մեկ անգամ:

Ցանկացած հաջորդ մեկնարկի ժամանակ  ծրագիրը գրեթե ամբողջությամբ թարմացվում է:

BSMI © 2020. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կուղարկենք Ձեզ դասընթացի ծրագիրը:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Marketing/brand strategy development

Նոր կամ առկա բրենդի համար զրոյից մշակվում է ռազմավարություն, այսինքն` հստակ պլանավորված քայլերի հաջորդականություն շուկայական վերլուծությունների (թիրախային լսարան, մրցակիցներ, կատեգորիա, արտաքին միջավայր) և հետազոտությունների հիման վրա:

Այս ծառայության մեր գործընկերն է`

11592-1617972019217.png
Դիմել

PR strategy development

Նոր կամ առկա բրենդի համար զրոյից մշակվում է հանրային կապերի ռազմավարություն, այսինքն` հստակեցվում է դրա իմիջը, հանրությանը ներկայացվելու քայլերի հաջորդականությունը, որպեսի բրենդը կարողանա առանց հավելյալ գովադային ներդրումների (այդ թվում` ԶԼՄ-ներին վճարելու) վաստակել լայն տեղեկատվական աջակցություն և ներգրավել հաճախորդներ:

Այս ծառայության մեր գործընկերն է Copygram ընկերությունը:

Դիմել

Naming & Storytelling

Նոր բրենդի համար մշակվում է անվանում և կերտվում է դրա տարբերվող և կրեատիվ պատմությունը` հիմնված իրական փաստերի վրա:

Բրենդի անվանումը և պատմությունը մարքեթինգի ռազմավարության առաջնային քայլերից են, որոնցից կախված է հետագա զարգացումների հաջողությունը:

Այս ծառայության մեր գործընկերն է Copygram ընկերությունը:

Դիմել