Ինտենսիվ դասընթաց`
«Marketing for non-marketers»
BSMI-ի ամենաինտենսիվ դասընթացը բոլոր նրանց համար, ովքեր ցանկանում են ստանալ ընդլայնված մարքեթինգային գիտելիքներ ընդամենը 1 ամսում
Այսօր շատերս անկախ մասնագիտությունից առնչվում ենք մարքեթինգին, սակայն չգիտենք, թե որն է իրական մարքեթինգը և ինչպես է այն այսօր գործում:
Սկսում ենք ուսումնասիրել ոլորտը՝ կարդալով տեսական գրքեր, և հասկանում ենք, որ դրանք վաղուց կապ չունեն այսօրվա իրականության և մեր իմացած հետաքրքիր մարքեթինգի հետ:
Դասընթացը տալիս է
10+
գործնական մարքեթինգի գիտելիքներ զրոյից` 10-ից ավել երկրներում կիրառվող միջազգային պրակտիկայի հիման վրա
10
նոր ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ հմտություններ մարքեթինգի ոլորտում, եթե անգամ սկսնակ ես
ամբողջական և համակարգված պատկերացում այն մասին, թե ինչ է մարքեթինգը
Դասընթացը քեզ համար է, եթե
Սկսնակ ես կամ ունես տեսական գիտելիքներ, բայց չունես փորձ
Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում մասնակիցները ստանում են նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա, ինչը թույլ է տալիս գործնականորեն ծանոթանալ մարքեթինգին:
Ցանկանում ես ձեռք բերել պատկերացում մարքեթինգի մասին, բայց երկար սովորելու ժամանակ չունես
Արագացված դասընթացում ներառված է մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմման լավագույն փորձը, ինչը նույնիսկ մեկ ամսում տալիս է համընդգրկուն պատկերացում ոլորտի բոլոր ճյուղերի վերաբերյալ:
Ունես քո բիզնեսը կամ աշխատում ես մարքեթոլոգների հետ, սակայն վատ ես պատկերացնում նրանց աշխատանքը
Մասնակիցներն ինքնուրույն իրականացնում են այն բոլոր աշխատանքները, որոնք պահանջվում են մասնագետներից, ինչը սովորեցնում է ճիշտ վերահսկել և գնահատել նրանց աշխատանքը:
Աշխատում ես նեղ մասնագիտական ոլորտում (օրինակ՝ SEO, SMM, PPC) և ընդհանուր մարքեթինգը թերի ես պատկերացնում
Մասնակիցները ստանում են համակարգված պատկերացում, թե որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում:
Այս ծրագրի ավարտին կունենաս սեփական աշխատանքի օրինակներ և հագեցած ինքնակենսագրական (CV)
Տրվում է հավաստագիր
Բոլոր մասնակիցները ստանում են հավաստագրեր և տիրապետում են այն բոլոր հմտություններին, որոնք պահանջում են գործատուները, մասնավորապես՝
- Մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմում
- Հաճախորդի բրիֆինգ
- ՀՀ շուկայի/թիրախային լսարանի/մրցակիցների վերլուծություն
- Գովազդային ալիքների (ad channels) ընտրություն օնլայն և օֆֆլայն հարթակում
- Սպառողի հետ հաղորդակցման յուրաքանչյուր փուլում համապատասխան գովազդի ընտրություն
- Մերչենդայզինգի հմտություններ
- Սոցցանցերում գրագետ գրառում կազմելու հմտություն
- Instagram-ի գովազդի նրբությունների մասին հստակ գիտելիքներ
- Գովազդային արշավի արդյունքների վերլուծություն
Լավագույն ուսանողներն ընգրկվում են BSMI շրջանավարտների բազայում հետագայում աշխատանքի առաջարկ ստանալու նպատակով
Յուրաքանչյուր դասի ժամանակ մասնակիցների կողմից արվում են ինտերակտիվ խմբային աշխատանքներ` հիմնված կոնկրետ բրենդի ռազմավարության ստեղծման վրա:
Դասընթացի ավարտին նրանք պաշտպանում են իրենց աշխատանքը:
Դասընթացավար

Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader of BSMI,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը՝ 11 տարի
Մոսկվայի՝ Տնտեսագիտության Բարձրագույն դպրոցի (НИУ ВШЭ)
Մենեջմենթի ֆակուլտետի դասախոս, IAA և CIM անդամ
Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ՝ ADV Group (Senior
Media Planner), BBDO, Biplane (ՌԴ)
Միջազգային գովազդատուների հետ փորձ՝ Unilever, Bayer, Biplane և այլն
Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման
մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում,
մեդիա-ռազմավարություններ
Կրթությունը՝ ԵՊՀ, NIMA-A, National Research University-Higher School
of Economics, 1st Media School
EMC սերտիֆիկացված մասնագետ, միջազգային գովազդային
փառատոնների ժյուրի (MAA Globes, Dragons of Asia)
Կարծիքներ








Վիդեո-կարծիքներ

Անի Կնյազյան
BSMI շրջանավարտ, ով ներկայումս աշխատում է դպրոցին կից
Trigger մարքեթինգային գործակալությունում

Սյուզաննա Կիրակոսյան
Դերասանուհի, ով որոշել է մասնագիտանալ նաև մարքեթինգի ոլորտում

Աննա Մարության
Բրենդ մենեջեր, ով դասընթացին մասնակցելուց առաջ արդեն ուներ որոշակի փորձ և գիտելիքներ

Նունե Ասատրյան
Բրենդի սեփականատեր, ով դասընթացին մասնակցել է իր բինեսն առաջխաղացնելու նպատակով

Լիաննա Կիրակոսյան
Բրենդ մենեջեր, ով դասընթացին մասնակցելուց առաջ մարքեթինգի ոլորտում ուներ տարիների մեծ փորձ
Ինչ պետք չէ սովորելու համար
- Մաթեմատիկայի իմացություն
- Մարքեթոլոգի կրթություն
- Աշխատանքային փորձ
- Հավելյալ ժամանակ, քանի որ տնային աշխատանքներ չկան
Ինչ է ցանկալի ունենալ
- MS office, առավել ևս PowerPoint հմտություններ
- Անգլերենի բազային իմացություն
- Անձնական համակարգիչ (notebook)
- Սովորելու մեծ ցանկություն
Ինչու՞ այս ծրագիրը
Ստորև լրացրու տվյալներդ, և մեր աշխատակիցը կապ կհաստատի քեզ հետ
Մասնակցության հայտ լրացնելուց հետո կմասնակցես հարցազրույցի
Մեկ շաբաթվա ընթացքում կստանաս պատասխան հայտիդ հաստատման կամ մերժման վերաբերյալ
Հայտի հաստատումից հետո 3 օրվա ընթացքում անհրաժեշտ կլինի թողնել կանխավճար, հակառակ դեպքում կանցնես դասընթացի հաջորդ մեկնարկի սպասման ցուցակ
Գրանցվելու կամ դասընթացավարի հետ անհատական կոնսուլտացիա անցնելու համար թող կոնտակտային տվյալներդ:
Գրանցումը հաստատվում է կախնավճար թողնելուց հետո։
Կատարել վճարում
Դասընթացի արժեքը կազմում է 97,000 AMD, որը վճարվում է 2 մասով՝ 48,500 AMD կանխավճար + 48,500 AMD:
Կատարելով վճարում՝ դու համաձայնություն ես հայտնում այն դրույթին, որ արդեն իսկ վճարված գումարը ենթակա չէ վերադարձման: