Ինտենսիվ դասընթաց՝
''Marketing for non-marketers''
Փետրվարի 8-ին BSMI-ը վերսկսում է իր ինտենսիվ դասընթացը բոլոր նրանց համար, ովքեր ցանկանում են ստանալ ընդլայնված մարքեթինգային գիտելիքներ ընդամենը 1 ամսում։ Խմբին միանալու համար կարող եք գրանցվել ստորև.
Տևողությունը`
1 ամիս՝ Փետրվարի 8 - Մարտի 10
Մասնակիցների քանակը`
առավելագույնը 25
Ժամերը`
շաբաթական 3 օր` երկ, չրք, ուրբ,
ժամը՝ 10.00-12.30
Արժեքը`
* 19.900 AMD կանխավճար գրանցման պահին + 49.100 AMD
Լեզուն`
Դասընթացը` հայերեն, որոշ տերմիններ` անգլերեն
Ավարտին տրվում է
BSMI հավաստագիր, մասնակիցն ունենում է հագեցած CV և պորտֆոլիո
* Երկրում տիրող տնտեսական բարդ պայմաններում կրթական գործընթացին աջակցելու նպատակով դասընթացի արժեքն իրական արժեքից զեղչվել է 50%-ով: Այժմ Busines School of Marketing and Innovations-ի նպատակն է օգնել աշխատանք չունեցող հայրենակիցներին արագ մասնագիտանալ և գտնել նոր աշխատանք մեր օրերում ամենապահանջված ոլորտներից մեկում:
Այսօր շատերս անկախ մասնագիտությունից առնչվում ենք մարքեթինգին, սակայն չգիտենք, թե որն է իրական մարքեթինգը և ինչպես է այն այսօր գործում:
Սկսում ենք ուսումնասիրել ոլորտը՝ կարդալով տեսական գրքեր, և հասկանում ենք, որ դրանք վաղուց կապ չունեն այսօրվա իրականության և մեր իմացած հետաքրքիր մարքեթինգի հետ:
Դասընթացը տալիս է՝
10+
գործնական մարքեթինգի գիտելիքներ զրոյից՝ 10-ից ավել երկրներում կիրառվող միջազգային պրակտիկայի հիման վրա
10
նոր ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ հմտություններ մարքեթինգի ոլորտում
ամբողջական և համակարգված պատկերացում այն մասին, թե ինչ է մարքեթինգը
Դասընթացը Ձեզ համար է, եթե
Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում մասնակիցները ստանում են նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա, ինչը թույլ է տալիս գործնականորեն ծանոթանալ մարքեթինգին:
Արագացված դասընթացում ներառված է մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմման լավագույն փորձը, ինչը նույնիսկ մեկ ամսում տալիս է համընդգրկուն պատկերացում ոլորտի բոլոր ճյուղերի վերաբերյալ:
Մասնակիցներն ինքնուրույն իրականացնում են այն բոլոր աշխատանքները, որոնք պահանջվում են մասնագետներից, ինչը սովորեցնում է ճիշտ վերահսկել և գնահատել նրանց աշխատանքը
Մասնակիցները ստանում են համակարգված պատկերացում, թե որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում:
Մասնակցության տարբերակները

Դպրոցում (offline)
Այս դեպքում պարտադիր է ֆիզիկական ներկայությունը դասերին, քանի որ կատարելու եք խմբային աշխատանքներ

Հեռավար (online)
Այս տարբերակն ընտրելու դեպքում միանում եք օնլայն, լսում դասախոսությունը, իսկ խմբային աշխատանքի փոխարեն անում տնային աշխատանք և ուղարկում դասախոսին
Այս ծրագրի ավարտին դուք կունենաք սեփական աշխատանքի օրինակներ և հագեցած ինքնակենսագրական (CV)
Տրվում է հավաստագիր
Բոլոր մասնակիցները ստանում են հավաստագրեր և տիրապետում են այն բոլոր հմտություններին, որոնք պահանջում են գործատուները, մասնավորապես՝
- Մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմում
- Հաճախորդի բրիֆինգ
- ՀՀ շուկայի/թիրախային լսարանի/մրցակիցների վերլուծություն
- Գովազդային ալիքների (ad channels) ընտրություն օնլայն և օֆֆլայն հարթակում
- Սպառողի հետ հաղորդակցման յուրաքանչյուր փուլում համապատասխան գովազդի ընտրություն
- Մերչենդայզինգի հմտություններ
- Սոցցանցերում գրագետ գրառում կազմելու հմտություն
- Instagram-ի գովազդի նրբությունների մասին հստակ գիտելիքներ
- Գովազդային արշավի արդյունքների վերլուծություն
Ինչ պետք չէ սովորելու համար
- Մաթեմատիկայի իմացություն
- Մարքեթոլոգի կրթություն
- Աշխատանքային փորձ
- Հավելյալ ժամանակ, քանի որ տնային աշխատանքներ չկան
Ինչ է ցանկալի ունենալ
- MS office, առավել ևս PowerPoint հմտություններ
- Անգլերենի բազային իմացություն
- Անձնական համակարգիչ (notebook)
- Սովորելու մեծ ցանկություն
Յուրաքանչյուր դասի ժամանակ մասնակիցների կողմից արվում են ինտերակտիվ խմբային աշխատանքներ
Դասընթացավար

Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader of BSMI,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը՝ 7 տարի
Մոսկվայի՝ Տնտեսագիտության Բարձրագույն դպրոցի (НИУ ВШЭ)
Մենեջմենթի ֆակուլտետի դասախոս, IAA և CIM անդամ
Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ՝ ADV Group (Senior
Media Planner), BBDO, Biplane (ՌԴ)
Միջազգային գովազդատուների հետ փորձ՝ Unilever, Bayer, Biplane և այլն
Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման
մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում,
մեդիա-ռազմավարություններ
Կրթությունը՝ ԵՊՀ, NIMA-A, National Research University-Higher School
of Economics, 1st Media School
EMC սերտիֆիկացված մասնագետ, միջազգային գովազդային
փառատոնների ժյուրի (MAA Globes, Dragons of Asia)
Կարծիքներ
Ինչու այս ծրագիրը
1/ Ծրագիրն այսօր միակն է Հայաստանում, որ մեկ ամսվա ընթացքում տալիս է գործնական գիտելիքներ ընդհանուր մարքեթինգի վերաբերյալ:
2/ Միայն այս ծրագրի արդյունքում է, որ մասնակիցները բացի տեսական գիտելիքներից ունենում են նաև պորտֆոլիո` սեփական աշխատանքի օրինակներով:
3/ Մասնակիցները ձեռք են բերում ծրագրի ղեկավարների հետ մշտապես խորհրդակցելու հնարավորություն` աշխատանքում առաջացած դժվար լուծելի տարբեր խնդիրների վերաբերյալ
Ամրագրեք ձեր տեղը խմբում
19.900 AMD կանխավճար +
49.100 AMD
Դասընթացի արժեքը ներառում է՝
- Դասախոսություններ և թիմային աշխատանքներ
- Հավելյալ նյութեր
- Թեյ/խորտիկներ
- Անհատական խորհրդատվություն
- Հյուր դասախոսների դասախոսություններ
- Անձնական համակարգիչ
- BSMI հավաստագիր
- Պատրաստի գործիքաշարք աշխատանքը սկսելու համար
Կատարել վճարում
Դասընթացին գրանցվելու համար անհրաժեշտ է թողնել կանխավճար,
ինչը կարող եք կատարել ստորև.