«Գլոբալ մարքեթինգ՝ 5 ամսում»
Միջազգային փորձ ունեցող առաջատար մասնագետների կողմից դասավանդվող միակ գործնական դասընթացը ՀՀ-ում
Տևողությունը`
5 ամիս (փետրվարի 15 - հուլիսի 15, 2021)
Մասնակիցների քանակը`
առավելագույնը 20
Ձևաչափ`
դասախոսություններ և գործնական աշխատանքներ` երկուշաբթի, չորեքշաբթի, ուրբաթ, 18.00-21.00
Արժեքը`
417.000-591.000 դրամ` կախված ընտրած փաթեթից (փաթեթները կարող եք տեսնել էջի ստորին հատվածում)
Լեզուն`
Դասընթացը հայերեն, տերմինները` անգլերեն
Ավարտին տրվում է
դիպլոմ, մասնակիցն ունենում է աշխատանքային փորձ, նոր կապեր, հագեցած ինքնակենսագրական և պորտֆոլիո
Այսօր գրագետ մարքեթինգ իրականացնելու համար բացի բարձրագույն կրթություն ունենալուց անհրաժեշտ է անցնել նաև մի շարք թրեյնինգներ բոլոր ուղղություններում հմտանալու համար: BSMI-ը տրամադրում է ամենասեղմ ժամկետներում այդ բոլոր հմտություններին խորապես տիրապետելու հնարավորություն:

Ի՞նչ հմտություններ են անհրաժեշտ բիզնեսը զարգացնելու համար
- Մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմում և իրականացում
- Շուկայի/թիրախային լսարանի/մրցակիցների վերլուծություն և հետազոտություն
- Մարքեթինգային բյուջեի սահմանում և արդյունավետ կառավարում
- Գովազդային ալիքների (ad channels) ընտրություն օնլայն և օֆլայն հարթակում, պլանավորում և իրականացում (TV, Radio, OOH+Indoor, SMM, SEO, Paid search, OLV և այլն)
- Սպառողի հետ հաղորդակցման յուրաքանչյուր փուլում համապատասխան գովազդի ընտրություն, ընկերության վաճառքների ավելացում
- Նոր ապրանքի շուկա վերհանում և առաջխաղացում
- Գովազդային արշավի արդյունքների վերլուծություն և վիզուալիզացիա
- Գովազդային արշավի/ մարքեթինգի թիմի ղեկավարում
- Ֆիրմայի առջև դրված մարքեթինգային խնդիրների լուծում` անկախ ոլորտից
BSMI-ի այս մեկ դասընթացի ավարտին դուք կունենաք բոլոր հմտությունները՝ սեփական աշխատանքի օրինակներով, որպեսզի կարողանաք անցնել աշխատանքի կամ զարգացնել Ձեր իսկ բիզնեսը:
Դասընթացը Ձեզ համար է, եթե՝
Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում մասնակիցները ստանում են նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա, ինչպես նաև անցնում են ինթերնշիփեր տարբեր ոլորտներում ՀՀ լավագույն ընկերություններում
Եթե նույնիսկ որևէ հատված չհասցնեք բավականին լավ ուսումնասիրել դասընթացի շրջանակներում և հետագա աշխատանքում բախվեք նման խնդրի, ապա մեր փորձագետները մշտապես պատրաստ են օգնել գտնել այդ խնդրի լուծումը
Մեր հագեցած ծրագիրը կօգնի ձեզ արագ մասնագիտանալ մարքեթինգում, իսկ պրակտիկ առաջադրանքներն ու փորձաշրջանի հնարավորությունները կօգնեն գտնել նոր աշխատանք
Մասնակիցներն ինքնուրույն իրականացնում են այն բոլոր աշխատանքները, որոնք պահանջվում են մասնագետներից, ինչը սովորեցնում է ճիշտ վերահսկել և գնահատել նրանց աշխատանքը
Մասնակիցները ստանում են համակարգված պատկերացում, թե որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում
Մեր հագեցած ծրագիրը կօգնի ձեզ արագ մասնագիտանալ մարքեթինգում, իսկ պրակտիկ առաջադրանքներն ու փորձաշրջանի հնարավորությունները կօգնեն գտնել աշխատանք ՀՀ ընկերություններից մեկում
Դասընթացն ունի
180
ժամ դաս,
որից 90%-ը գործնական է
10+
երկրներում կիրառվող միջազգային պրակտիկա
38
նոր հմտություն մարքեթինգի ոլորտում (այդ թվում՝ SMM, SEO) + PowerPoint դասընթաց
8
շաբաթ պրակտիկա ՀՀ առաջատար ընկերություններում` լավագույնների համար
Կառուցվածքը
1. Մարքեթինգային ստրատեգիա և հետազոտություններ
Փուլ 1
Սովորում եք հետազոտել շուկան (լսարանը, մրցակիցներին, պահանջարկը), սահմանել տեսականին, հաշվել ապրանքի գինը, սահմանել մարքեթինգային բյուջեն, ընտրել գովազդի ալիքները (ad channels) և կազմել ռազմավարություն:
Ուսումնասիրում ենք մարքեթինգային ստրատեգիաների արտասահմանյան օրինակներ, ծանոթանում ենք մարքեթինգի ակտուալ թրենդներին վերջին տարիների կտրվածքով:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սովորում ենք հատուկ գործիքաշարքի միջոցով սահմանել բիզնեսի նպատակները, ինչպես նաև իրականացնել ճիշտ բրիֆինգ:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սովորում ենք հստակ մեթոդաբանությամբ ուսումնասիրել ընկերության վրա ներքին և արտաքին միջավայրի գործոնների ազդեցությունը, համադրել արդյունքները և սահմանել մարքեթինգի զարգացման հստակ քայլեր:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Ուսումնասիրում ենք այն ճանապարհը, որը սպառողն անցնում է մինչև մեր հաճախորդը դառնալը: Սովորում ենք այդ ճանապարհի յուրաքանչյուր փուլում անհրաժեշտ մարքեթինգային քայլերը:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Ինքնուրույն իրականացնում ենք այն բոլոր մեթոդները, որոնք հասանելի են ՀՀ-ում թիրախային լսարանը վերլուծելու համար՝ սովորելով դրանց հիման վրա կատարել միջազգային ստանդարտներին համապատասխան եզրահանգումներ:
Տևողությունը՝ 21 ժամ (7 դաս):
Սովորում ենք սեգմենտավորել թիրախային լսարանը և գովազդը դարձնել ավելի ճշգրիտ՝ ուղղված ճիշտ հասցեատերերին:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սովորում ենք կատարել ապրանքային կատեգորիայի վերլուծություն, ծանոթանում ենք դրա իրականացման եղանակներին ինչպես ՀՀ-ում, այնպես էլ միջազգային շուկայում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սովորում ենք ձևավորել ապրանքի տեսականի, որը թույլ կտա գրանցել վաճառքի բարձր ցուցանիշներ և զարգացնել բիզնեսը:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Դասի ընթացքում ծանոթանում ենք խանութում ապրանքների առաջխաղացմանն ու սպառմանծավալների մեծացմանն ուղղված միջոցառումների համալիրին:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Ծանոթանում ենք մրցակցային վերլուծության իրականացման մեթոդներին ինչպես ՀՀ-ում, այնպես էլ միջազգային շուկայում, սովորում ենք հետազոտության իրականացման հաջորդական քայլերը:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Ինքնուրույն իրականացնում ենք մրցակցային վերլուծություն ՀՀ շուկայում գործող կոնկրետ ընկերությունների օրինակով:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սովորում ենք գնագոյացման հերթական քայլերը կոնկրետ ընկերության օրինակով:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Կատարած վերլուծությունների հիման վրա ստեղծում ենք կրեատիվ կոնցեպտ՝ մշակելով գովազդային արշավի էությունը, և ադապտացնում ենք այն մեր ապրանքներին:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սպառողի ճանապարհի ուսումնասիրման արդյունքների հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Ապրանքի կատեգորիայի ուսումնասիրության հիման վրա իրականացնում ենք գովազդային ալիքների ընտրություն և պլանավորում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սովորում ենք բրիֆավորել այլ գործակալությունները՝ ըստ մեր կազմած մարքեթինգային ռազմավարության:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
2. Գովազդային արշավներ բոլոր մեդիաներում
Փուլ 2
Սովորում եք ինքնուրույն աշխատել բոլոր գովազդատեսակների հետ, հաշվարկել յուրաքանչյուր մեդիայի համար նախատեսված գովազդային բյուջեն (TV, Արտաքին գովազդ, Radio, Paid Search, SMM, SEO և այլն), ինչպես նաև աշխատում եք գովազդի կաբինետներում` մեկնարկելով իրական գովազդային արշավներ:
Դասի շրջանակներում սովորում ենք սպառողին փոխանցել բրենդի արժեքը, նպատակը և այն օգուտը, որն ուզում ենք տալ:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սովորում ենք կազմել արդյունավետ, չափելի և իրագործելի փի-ար արշավներ՝ տանելով պրոդուկտը նոր հարթություն:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Պրակտիկ դասի ընթացքում ուսանողներն ինքնուրույն պլանավորում են փի-ար արշավներ ընտրված բրենդի համար՝ օգտագործելով ոլորտի ամենակիրառական և թրենդային գործիքները:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Ծանոթանում ենք TV գովազդի տեսակներին, սովորում ենք կատարել ալիքների ճիշտ ընտրություն, գովազդի տեղադրում և բյուջեի սահմանում՝ ելնելով բրենդի առջև դրված նպատակներից
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Պրակտիկ դասի ընթացքում սովորում ենք կազմել իրական մեդիա պլան կոնկրետ բիզնես քեյսերի համար՝ վերլուծելով և հիմնավորելով կատարած ցանկացած ընտրություն:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Ծանոթանում ենք ռադիո գովազդի տեսակներին, սովորում ենք կատարել ալիքների ճիշտ ընտրություն, մեդիա-պլանի կազմում, գովազդի տեղադրում և բյուջեի սահմանում՝ ելնելով բրենդի առջև դրված նպատակներից
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Ծանոթանում ենք արտաքին գովազդի տեսակներին, դրանցից յուրաքանչյուրի կիրառման առանձնահատկություններին: Սովորում ենք կատարել գովազդային վահանակների տեսակի և տեղանքի ճիշտ ընտրություն և բյուջեի սահմանում՝ ելնելով բրենդի առջև դրված նպատակներից:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Հյուր դասախոսի հետ հարց-պատասխան ֆորմատով քննարկում ենք օֆֆլայն մեդիային վերաբերող բոլոր նրբություններն ու հմտությունները, որոնք պահանջվում են մարքեթոլոգից:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Ծանոթանում ենք SMM-ի ամենաթարմ թրենդներին, սովորում ենք թիրախավորել լսարանը, ճիշտ կառավարել էջը, միացնել գովազդ, ստանալ հաշվետվություններ և վերլուծել դրանք:
Տևողությունը՝ 24 ժամ (8 դաս):
Սովորում ենք բրենդ-ինֆլուենսեր հարաբերություններ կառուցելու բոլոր հիմնական հմտությունները՝ տանելով պրոդուկտը նոր հարթություն:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Կոնկրետ բրենդների համար մշակում ենք Influencer Marketing-ի կիրառական ռազմավարություններ՝ օգտագործելով արդեն քննարկած գործիքակազմը:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սովորում ենք SEO-ում կիրառվող հիմնական հասկացությունները, ծանոթանում ենք կայքի գնահատման հիմնական չափանիշներին և իրականացնում աուդիտ:
Տևողությունը՝ 15 ժամ (5 դաս):
Սովորում ենք աշխատել Google Adwords համակարգում, մեկնարկել գովազդային արշավներ և կատարել վերլուծություն:
Տևողությունը՝ 9 ժամ (3 դաս):
Ծանոթանում ենք Display ads-ի տեսակներին, դրանցից յուրաքանչյուրի կիրառման առանձնահատկություններին, ինքնուրույն կազմում ենք մեդիա-պլաններ՝ ուղղված կոնկրետ բրենդի առջև դրվալ նպատակների իրագործմանը:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սովորում ենք OLV-ի տեսակները, դրանց կիրառման առանձնահատկությունները, արդյունավետության չափման ցուցանիշները:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Կոնկրետ բիզնես-իրավիճակների համար ընտրում ենք OLV-ի տարատեսակները, քննարկում յուրաքանչյուրի կիրառման առավելություններն ու թերությունները:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սովորում ենք էլ.փոստի գրագետ օգտագործման կանոնները, ծանոթանում ենք մեյլերի կազմման ճիշտ կառուցվածքին և առկա հնարավորություններին:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սովորում ենք իրականացնել գրագետ օնլայն վաճառք կայքի արդյունավետ կառուցվածքի միջոցով: Ուսումնասիրում ենք E-commerce-ի բոլոր կարևոր հնարավորությունները, որոնց անհրաժեշտ է տիրապետել վաճառքների աճ ապահովելու համար:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Ծանոթանում ենք վեբկայքի կառուցվածքին, աշխատանքի սկզբունքներին, սովորում ենք կայքում ինտեգրացնել բիզնեսի զարգացումն ու վաճառքների ավելացումը խթանող անվճար հարթակներ:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Ծանոթանում ենք Google analytics-ի կառուցվածքին, ընձեռած հնարավորություններին, աշխատանքի սկզբունքներին, որոնց անհրաժեշտ է տիրապետել բիզնես-տվյալները վերլուծելու համար:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Դասի ընթացքում ինքնուրույն կիրառում ենք հարթակի ընձեռած հնարավորությունները պրակտիկ օրինակների հիման վրա:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Ծանոթանում ենք սպառողների հետ հարաբերությունների կառուցման և կառավարման հարթակներին, դրանց աշխատանքի սկզբունքներին և ընձեռած հնարավորություններին տվյալների հավաքագրման և արդյունավետ օգտագործման հարցում:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
Սովորում ենք կազմել իրականացված արշավների վերաբերյալ հաշվետվություն, ներկայացնել կատարած աշխատանքի արդյունքները, մեր առջև դրված նպատակների իրագործման աստիճանը:
Տևողությունը՝ 3 ժամ:
3. Դիպլոմների շնորհում և փորձաշրջանների մեկնարկ
Քննության արդյունքում Gold և Silver մակարդակի դիպլոմ ստացած և մշտական աշխատանք չունեցող ուսանողները դասընթացի ավարտից հետո անցնում են 2 ամսյա ինթերնշիփեր գովազդի տարբեր ուղղություններով ՀՀ լավագույն ընկերություններում` ըստ իրենց ցանկության։
Լավագույնները ստանում են աշխատանքի առաջարկ
Ուսման ողջ ընթացքում զարգացնում եք PowerPoint ծրագրով պրեզենտացիաներ պատրաստելու հմտությունները՝ արտասահմանյան ստուդիայի դասընթացի հիման վրա:
Ինչպիսին է ձեր մարքեթինգային ռազմավարությունը մինչ այս դասընթացը
BEFORE
Ինչպիսին է այն "Global marketing in 5 months" դասընթացի ավարտին
AFTER
Դպրոցի նյութերը կազմված են զրոյից` միջազգային փակ տեղեկատվական հարթակների հիման վրա, որոնց մասին չկա տեղեկություն ոչ մի գրքում կամ բաց հարթակում:
ԲՈԼՈՐ ՆՅՈՒԹԵՐԸ ՀԱՆԴԻՍԱՆՈՒՄ ԵՆ BSMI ՄՏԱՎՈՐ ՍԵՓԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ
Նյութերը ներառում են`
Ստվար հատվածներ`
1. Եվրասիայի ԹՈՓ 7-րդ համալսարանի` Մարքեթինգի ֆակուլտետի մագիստրոսական ծրագրից (ԹՈՓ 1 ծրագիրը Ռուսաստանում)
2. Բրիտանական Chartered Institute of Marketing կրթական ծրագրից
Իրական արժեքը` ~2.300.000 դրամ/ տարեկան
Թրեյնինգներ ավելի քան 25 ուղղություններով (Հետազոտություններ, Գնագոյացում, գովազդի պլանավորում SMM, SEO և այլն), որոնցից յուրաքանչյուրի միջին արժեքը ՀՀ-ում կազմում է ~90.000 դրամ
Իրական արժեքը` >1.000.000 դրամ
ՌԴ "1st Media School-ի" մեկամյա ծրագրի հիմնական մասը, որտեղ պատրաստվում են կադրեր աշխարհի ԹՈՓ 10 մարքեթինգային ընկերությունների համար
Իրական արժեքը` ~950.000 դրամ
Աշխարհահռչակ դիզայներական ստուդիայի` «The Power of Powerpoint» պրեզենտացիաների պատրաստման դասընթացը
Իրական արժեքը` ~180.000 դրամ
BSMI-ն այս ամենը տրամադրում է հայերեն` ընդամենը 564.000 դրամով, ադապտացված ՀՀ շուկայի համար, վերացնելով նաև այլ երկիր ուսման նպատակով մեկնելու և ավելորդ ծախսերի անհրաժեշտությունը:
Ինչպե՞ս են անցնում դասերը
Դասախոսության ընթացքում բացատրվում է նյութը, տրվում է case study առաջադրանք:
Բոլորը տեղում բաժանվում են խմբերի և գործնական աշխատանքով ամրապնդում անցածը:
Խմբերը ներկայացնում են իրենց աշխատանքը և լսում մեկնաբանություններ:
Այլ տարբերակում ողջ ընթացքում ուսանողները դասախոսին զուգահեռ անում են գործնական աշխատանք:
Ինչ պետք չէ սովորելու համար
- Մաթեմատիկայի իմացություն
- Մարքեթոլոգի կրթություն
- Աշխատանքային փորձ
- Հավելյալ ժամանակ, քանի որ տնային աշխատանքներ չկան
Ինչ է պետք ունենալ
- MS office բազային հմտություններ
- Անգլերեն լեզվի իմացություն
- Բարձրագույն կրթություն ցանկացած ոլորտում
- Անձնական համակարգիչ (ցանկալի է)
Հեղինակներ

ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ
BSMI հիմնադիր, ՀՀ
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքայի փորձը` 7 տարի
Մոսկվայի` Տնտեսագիտության Բարձրագույն դպրոցի (НИУ ВШЭ) Մենեջմենթի ֆակուլտետի դասախոս, IAA անդամ
Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ` ADV Group (Senior Media Planner), BBDO, Biplane (ՌԴ)
Միջազգայի գովազդատուների հետ փորձ` Unilever, Bayer, Biplane և այլն
Մասնագիտացումը` առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում, մեդիա-ռազմավարություններ
Կրթությունը` ԵՊՀ, NIMA-A, National Research University - Higher School of Economics, 1st Media School, Chartered Institute of Marketing (Oxford, CIM 6 Level)
EMC սերտիֆիկացված մասնագետ, միջազգային գովազդային փառատոնների ժյուրի (MAA Globes, Dragons of Asia)

ՆԱՏԱԼՅԱ ԻՎԱՆՈՎՍԿԱՅԱ
1st Media School հիմնադիր, ՌԴ
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը` 12 տարի
Total View առաջատար գովազդային ընկերության ստրատեգիական պլանավորման բաժնի ղեկավար
Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ` Dentsu-Smart, PHD (BBDO Group), Zenith և այլն
Միջազգային գովազդատուների հետ Համագործակցության փորձ՝ L'Oreal (գեղեցկություն և խնամք), Beeline (տելեքոմ), Bayer (ֆարմա), TEVA, Sony և այլն
Փաթեթներ
Online
417.000 AMD
(69.500 AMD / ամիսը)
- Օնլայն մասնակցություն դասախոսության տեսական հատվածին
- Դասախոսությունների տեսագրություններ և օնլայն նյութեր (մշտական հասանելիությամբ)
- Պատրաստի գործիքաշարք աշխատանքը սկսելու համար
- ժամանակ առ ժամանակ անհատական խորհրդատվություն
- Որոշ դասերին օֆլայն մասնակցելու հնարավորություն
- BSMI հավաստագիր (դիպլոմի փոխարեն)
- BSMI դիպլոմ
- Տեղում արվող գործնական աշխատանքներ
- Համակարգիչ` տեղում աշխատելու համար
- Հավաստագրված PowerPoint դասընթաց
- Բարձր գնահատականի դեպքում աշխատանք չունեցող ուսանողներին փորձաշրջանի հնարավորություն
- Թեյ/խորտիկներ
- Խմբային ռազմավարության ստեղծման համար մենթորություն
Standard
519.000 AMD
(49.000 AMD կանխավճար + 94.000 AMD / ամիսը)
- Ֆիզիկական մասնակցություն դասախոսության տեսական հատվածին
- Ֆիզիկական մասնակցություն տեղում արվող գործնական աշխատանքներին
- Համակարգիչ` տեղում աշխատելու համար
- Դասախոսությունների տեսագրություններ և օնլայն նյութեր
- Պատրաստի գործիքաշարք աշխատանքը սկսելու համար
- ժամանակ առ ժամանակ անհատական խորհրդատվություն
- BSMI դիպլոմ (3 մակարդակի` կախված գնահատականից)
- Թեյ/խորտիկներ
- Հավաստագրված PowerPoint դասընթաց` ավտոմատ ստուգման համակարգով
- Բարձր գնահատականի դեպքում աշխատանք չունեցող ուսանողներին փորձաշրջանի հնարավորություն
- Խմբային ռազմավարության ստեղծման համար մենթորություն
Professional
564.000 AMD
(94.000 AMD կանխավճար + 94.000 AMD / ամիսը)
- - Ֆիզիկական մասնակցություն դասախոսության տեսական հատվածին
- - Ֆիզիկական մասնակցություն տեղում արվող գործնական աշխատանքներին
- - Համակարգիչ` տեղում աշխատելու համար
- - Դասախոսությունների տեսագրություններ և օնլայն նյութեր
- - Պատրաստի գործիքաշարք աշխատանքը սկսելու համար
- - ժամանակ առ ժամանակ անհատական խորհրդատվություն
- - BSMI դիպլոմ
- - Թեյ/խորտիկներ
- - Հավաստագրված PowerPoint դասընթաց անհատական ստուգմամբ և գնահատմամբ
- - Բարձր գնահատականի դեպքում աշխատանք չունեցող ուսանողների համար փորձաշրջանի հնարավորություն
- - Խմբային կամ անհատական ռազմավարության ստեղծման համար մենթորություն
Double click to change this paragraph text. This is not a Lorem Ipsum text, but we still want to keep it long, blah-blah-blah, is it long yet? Oh it's enough, double click to edit :)
Gold
591.000 AMD
(92.000 AMD կանխավճար + 99.800 AMD / ամիսը)
- Ֆիզիկական մասնակցություն դասախոսության տեսական հատվածին
- Ֆիզիկական մասնակցություն տեղում արվող գործնական աշխատանքներին
- Համակարգիչ` տեղում աշխատելու համար
- Դասախոսությունների տեսագրություններ և տպագրական նյութեր
- Պատրաստի գործիքաշարք աշխատանքը սկսելու համար
- ժամանակ առ ժամանակ անհատական խորհրդատվություն
- Որոշ դասերին օֆլայն մասնակցելու հնարավորություն
- BSMI դիպլոմ
- Թեյ/խորտիկներ
- Հավաստագրված PowerPoint դասընթաց` անհատական ստուգմամբ և գնահատմամբ
- Բարձր գնահատականի դեպքում մշտական աշխատանք չունեցող ուսանողների համար փորձաշրջանի հնարավորություն
- Խմբային կամ անհատական ռազմավարության ստեղծման համար մենթորություն
Կարծիքներ
Աննա Մարության
Բրենդ մենեջեր, ով դասընթացին մասնակցելուց առաջ արդեն ուներ որոշակի փորձ և գիտելիքներ:
Նունե Ասատրյան
Բրենդի սեփականատեր, ով դասընթացին մասնակցել է իր բինեսն առաջխաղացնելու նպատակով:
Լիաննա Կիրակոսյան
Բրենդ մենեջեր, ով դասընթացին մասնակցելուց առաջ մարքեթինգի ոլորտում ուներ տարիների մեծ փորձ:
Ունե՞ք հարցեր
Կարծում ենք, որ ձեզ կարող են օգնել այս էջում ներկայացված մեր պատասխանները: Եթե չգտաք անհրաժեշտ ինֆորմացիան, կապ հաստատեք մեզ հետ: