GLOBAL CONFERENCE
ONE DAY THAT REPLACED A WHOLE MARKETING COURSE AND MILLIONS OF BOOKS

2022թ․-ի ապրիլի 30-ին BSMI-ը երկու տարվա գործունեության արդյունքում համախմբել էր լավագույն դասախոսների մատուցմամբ TOP 10 թեմաները, հրավիրել 3 խոսնակների ու 1 հատուկ հյուրի արտերկրից և կազմակերպել նմանը չունեցող միջոցառում։
ԽՈՍՆԱԿՆԵՐԻՆ ԵՎ ՆՐԱՆՑ ԵԼՈՒՅԹԻ ԹԵՄԱՆԵՐԸ ԿԱՐՈՂ ԵՔ ՏԵՍՆԵԼ ՍՏՈՐԵՎ
ԽՈՍՆԱԿՆԵՐ - BSMI ԴԱՍԱԽՈՍՆԵՐ

ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ
"WHY DOES KNOWING YOUR TARGET MATTER?"
CEO of Business School of Marketing & Innovations, Internationally Certified Marketing Specialist

ՎՐՈՒՅՐ ՕՀԱՆՅԱՆ
“INNOVATIVE TRICKS OF PRICING IN MARKETING”.
P.hD in Economics
Co-founder of Business School of Marketing & Innovations, Co-founder of Trigger research-based agency, Lecturer in Big Data & Finances

ԱՆԱՀԻՏ ՄԱՐԿՈՍՅԱՆ
"HOW SHOULD WE WORK WITH INFLUENCERS?"
Digital Projects & Partnership Lead at BSMI,
Co-Founder of Trigger Agency,
Lecturer in Digital Marketing

ԱՍՏՂԻԿ ԱԼԱՎԵՐԴՅԱՆ
“ARE TV, RADIO AND OOH STILL IN USE: MYTHS ABOUT OFFLINE MARKETING IN THE DIGITAL REALITY”.
Founder & CEO of PBH group, former Commercial Director at Kentron TV, Lecturer in Offline Marketing and Campaigns Planning

ԱՆԳԵԼԻՆԱ ՄԱԿԱՐՅԱՆ
“3 TOOLS FOR BETTER COMMUNICATION: HOW TO DELIVER THE BRAND MESSAGE SO THAT YOUR TARGET PERCEIVES IT AS YOU WANT”.
Head of Marketing & Product Flow Management at Parma supermarket chain,
Lecturer in Marketing Research methods

ՏԻԳՐԱՆ ՊԱՐՍԵՂՅԱՆ
“HOW TO DETECT A SUCCESSFUL IDEA”.
Head of the Marketing Department at EasyPay, former Head of Digital at Zuck Independent Agency

ՍԵՐԳԵՅ ԹԱՆԹՈՒՇՅԱՆ
“BREAKAWAY STRATEGIES: AN INNOVATOVE APPROACH BASED ON THE TRADITIONAL TOOL OF 4PS”.
P.hD in Economics, Business Strategy and Effective Communication professor at AUA, Lecturer in Business Strategy and Communications

ՄԱՐԻԱՄ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ
“HOW TO GET TO THE MARKETING MINDSET?”.
SEO Department Manager at DISQO, former SEO & ASO project at Vbet, Lecturer in SEO and Digital Project Management

ԷԼԻՆԱ ԱՄԻՐՅԱՆ
“THE IMPORTANCE OF CUSTOMER SUPPORT: 10 TIPS TO PROVIDE HIGH QUALITY SERVICE”.
BSMI Programms' Consultant
ՀԱՏՈՒԿ ՀՅՈՒՐ-ԽՈՍՆԱԿՆԵՐ

ՌԵՄ ԴԱՐԲԻՆՅԱՆ
“ARIFICIAL INTELLIGENCE IN MARKETING”.
Founder of SmartClick AI-based company, Member of the Forbes Technology Council

ՅՈՒԼԻԱ ԶԱԽԱՐՈՎԱ
“CRITICAL THINKING IN VUCA WORLD: HOW TO MAKE BUSINESS WISE STRATEGIC DECISIONS”.
Head of Strategy at IPG Mediabrands, Russia, Former Deputy Head of Strategy at Dentsu, Russia. Built winning strategies for over 30+ clients: Unilever, Spotify, Western Union, Lego, Teva, Michelin, Exxon-Mobil, Tele2, etc.
Speech is in Russian

ՎԼԱԴԻՄԻՐ ԱՄԼԻՆՍԿԻ
“ACTIVATIONS FOR ALCOHOL BRANDS UNDER THE DIFFICULTIES OF THE DARK MARKET”.
Brand Manager at adidas CIS, Levi’s EIM consultant, Event producer
Speech is in Russian

ՄԻ ՔԱՆԻ ԿԱԴՐ
ՇՆՈՐՀԱԿԱԼ ԵՆՔ ՄԵՐ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՆԵՐԻՆ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ







