• Մեր մասին
    • Պատմություն
    • Թիմ
  • Դասընթացներ
  • Կարծիքներ
  • Օգտակար
    • Բլոգ
    • Պոդկաստ
    • FAQ
    • Գրադարան
    • Կոնֆերանս սրահ
  • Կապ
BSMI
  • Մեր մասին
    • Պատմություն
    • Թիմ
  • Դասընթացներ
  • Բլոգ
  • Գրադարան
  • Կոնֆերանս սրահ
  • FAQ
  • Կապ

ABOUT HILARY

Պոդկաստները՝ որպես գովազդային ալիք

Պոդկաստները՝ որպես գովազդային ալիք

Պոդկաստ` որպես գովազդային հարթակ, որի շնորհիվ մատուցելով որակյալ կոնտենտ՝ կկարողանաք սպառողներին "որսալ" անգամ մեքենա վարելիս

Ann-Mary Sargsyan

marketing, podcasts

BLOG

Կարդալ
Լավագույն արշավները՝ նվիրված կանանց

Լավագույն արշավները՝ նվիրված կանանց

Կանանց տոներին ընդառաջ՝ հավաքել ենք աշխարհահռչակ բրենդների՝ բոլոր ժամանակների լավագույն արշավները՝ նվիրված գեղեցիկ սեռին

Ann-Mary Sargsyan

marketing, women

BLOG

Կարդալ
8 հիմնական սխալները կոնտենտ ստեղծելիս

8 հիմնական սխալները կոնտենտ ստեղծելիս

Մի քանի խորհուրդ՝ ինչ չանել կոնտենտ ստեղծելիս՝ հետևորդների համար մշտապես մնալով արդիական, ընթերցվող ու հետաքրքիր

Ann-Mary Sargsyan

marketing

BLOG

Կարդալ
Սուրբծննդյան հիշարժան ակցիաները

Սուրբծննդյան հիշարժան ակցիաները

Սուրբծննդյան և ամանորյա տոներին ընդառաջ՝ վերհիշում ենք գովազդային շուկայի մի քանի գիգանտների լավագույն արշավները։ Տոներն են մոտենում

Ann-Mary Sargsyan

marketing, christmas

BLOG

Կարդալ
Squid Game-ի ֆենոմենը մարքեթինգում

Squid Game-ի ֆենոմենը մարքեթինգում

Squid Game. կորեական սերիալ, որը վերջին ամիսներին անկթարթորեն ցնցեց համացանցը և ողջ միջազգային շուկան․ ինչու՞, ինչպե՞ս՝ կպատմենք այս հոդվածում

Ann-Mary Sargsyan

trends, squidgame

BLOG

Կարդալ
TikTok. բոլոր հարցերի պատասխանները

TikTok. բոլոր հարցերի պատասխանները

Անշուշտ լսած կլինեք TikTok-ի մասին։ Այս հոդվածում կբացահայտենք դրա ֆենոմենը և կպատասխանենք ձեզ հետաքրքրող բոլոր հարցերին

Ann-Mary Sargsyan

marketing, TikTok

BLOG

Կարդալ
Reinvent by Renderforest: Մեր ելույթը

Reinvent by Renderforest: Մեր ելույթը

Հունիսի 5-ին տեղի ունեցավ Reinvent by Renderforest-ը, որին մասնակցում էինք նաև մենք։ BSMI հիմնադիր Աննա-Մարի Սարգսյանի ելույթը կարող եք գտնել այստեղ

Ann-Mary Sargsyan

marketing, innovations

BLOG

Կարդալ
Հետաքրքիր օր Adconsult-ի հետ

Հետաքրքիր օր Adconsult-ի հետ

BSMI էին հրավիրվել միջազգային Adconsult ընկերության թոփ-մենեջերները, ովքեր կիսվեցին իրենց հետաքրքիր գաղափարներով և հարուստ փորձով

Ann-Mary Sargsyan

strategy, wine

BLOG

Կարդալ
Business & Marketing Day for Kids

Business & Marketing Day for Kids

Հունիսի 1-ին կազմակերպել էինք բիզնես-մարքեթինգային խաղ բոլոր այն երեխաների համար, ովքեր արդեն մանկուց իրենց տեսնում են հաջողակ բիզնեսմենի դերում

Ann-Mary Sargsyan

marketing, Kids

Uncategorised

Կարդալ
Ի՞նչ է ռեբրենդինգը․ կարևորի մասին

Ի՞նչ է ռեբրենդինգը․ կարևորի մասին

Հեշտ չէ հիմնադրումից ի վեր տարիներ շարունակ արդիական ու հիշվող մնալը, ուստի շատ բրենդներ դիմում են ռեբրենդինգի, ինչի մասին էլ կխոսենք

Ann-Mary Sargsyan

logo, Rebranding

BLOG

Կարդալ
Ինչպե՞ս ընտրել SMM դասընթաց

Ինչպե՞ս ընտրել SMM դասընթաց

Կարևորագույն գործոնները, որոնց պետք է ուշադրություն դարձնել SMM դասընթաց ընտրելիս. խորհուրդներ SM Strategist Անահիտ Մարկոսյանի կողմից

Ann-Mary Sargsyan

smm, Education

BLOG

Կարդալ
Մարքեթինգային ռազմավարություն

Մարքեթինգային ռազմավարություն

Ձեզ ենք ներկայացնում միջազգային չափանիշներին համապատասխան մարքեթինգային ռազմավարության կազմման քայլ առ քայլ ուղեցույցը

Ann-Mary Sargsyan

marketing, strategy

BLOG

Կարդալ
SEO: Ներածություն ամենագլխավորի մասին

SEO: Ներածություն ամենագլխավորի մասին

SEO-ի կանոններին ու հմտություններին տիրապետելը թույլ կտա կայքը դարձնել ավելի տեսանելի և ապահովել սպառողների մեծ հոսք

Ann-Mary Sargsyan

marketing, SEO

BLOG

Կարդալ

Ավելին

Մեր Նպատակը

Ծրագրի նպատակն է կարճ ժամանակում պատրաստել մարքեթինգի մասնագետներ, որոնք լսելով բրենդի կամ ապրանքի առջև ծառացած խնդիրները՝ կառաջարկեն բազմաբովանդակ հաղորդակցական գործիքակազմ ունեցող գրագետ ռազմավարական լուծում: Բացի ռազմավարական մոտեցումից նրանք նաև ունակ կլինեն ինքնուրույն իրագործել գովազդային ողջ մարտավարությունը, վերահսկել յուրաքանչյուր ալիքի արդյունավետությունը միջազգային չափանիշներին համապատասխան մեթոդներով` առանց հավելյալ մասնագետներ ներգրավելու:

530-oleg-laptev-7jqh3eis8bs-unsplash-3.jpg

Մեր Մեթոդները

Ծրագիրն իրականացվում է ակտիվ ուսուցման միջոցով (learning by doing)՝ ներառելով ինտենսիվ դասընթացներ և պրակտիկա հայկական խոշոր ընկերություններում: Այդ ընթացքում մասնակիցները հարստացնում են իրենց գիտելիքներն ու հմտություններն ինտերակտիվ դասախոսությունների և վարժությունների միջոցով:

Մասնակիցների որակավորումը թույլ է տալիս գործունեություն ծավալել ոչ միայն Հայաստանի, այլև աշխարհի տարբեր երկրների աշխատաշուկաներում` օնլայն և օֆլայն հարթակներում, քանի որ ծրագրում ընդգրկված են միջազգային խոշոր ընկերությունների փորձը և համապատասխան մեթոդաբանությունը:

Այսպիսով, BSMI-ի միջոցով մասնագետները ստանում են մարքեթինգի ոլորտում միջազգային չափանիշներին համապատասխան կրթություն՝ առանց երկրից դուրս գալու: Ծրագիրը թույլ է տալիս վերացնել գործատուների և աշխատանք փնտրողների միջև խզված կապը:

Սա ուղղակի մարքեթինգի դասընթաց չէ, այլ հմտությունների ձեռքբերման ծրագիր՝ ոլորտի լավագույն մասնագետների կողմից:

Ո՞ւմ համար է

  • Ունես տեսական գիտելիքներ, բայց չունես փորձ. Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում ուսանողները կստանան նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա, ինչպես նաև կանցնեն ինթերնշիփեր տարբեր ոլորտներում, ՀՀ լավագույն ընկերություններում։
  • Աշխատում ես նեղ մասնագիտական ոլորտում (օրինակ` SMM, SEO), և ընդհանուր մարքեթինգի մասին թերի պատկերացումներ ունես Ուսանողները կստանան համակարգված պատկերացում նրա մասին, թե մարքեթինգի որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում։
  • Ցանկանում ես ձեռք բերել կապ փորձագետների հետ, որոնք նույնիսկ դասընթացի ավարտից հետո պատրաստ են մշտապես օգնել խորհուրդներով Եթե նույնիսկ ուսանողը որևէ հատված չհասցնի բավականին լավ ուսումնասիրել դասընթացի ընթացքում և հետագայում բախվի խնդիրների աշխատանքում, մեր մասնագետները մշտապես կօգնեն ուսանողներին գտնել այդ խնդիրների լուծումը։
  • Ցանկանում ես ձեռք բերել կապ փորձագետների հետ, որոնք նույնիսկ դասընթացի ավարտից հետո պատրաստ են մշտապես օգնել խորհուրդներով Եթե նույնիսկ ուսանողը որևէ հատված չհասցնի բավականին լավ ուսումնասիրել դասընթացի ընթացքում և հետագայում բախվի խնդիրների աշխատանքում, մեր մասնագետները մշտապես կօգնեն ուսանողներին գտնել այդ խնդիրների լուծումը։

4 ամսվա ընթացքում ուսանողները ինքնուրույն կիրականացնեն այն բոլոր աշխատանքները, ինչը պահանջվում է մարքեթոլոգներից: Դա կօգնի ուսանողներին ճիշտ վերահսկել և գնահատել իրենց աշխատանքը:

Դիմեք դասընթացին

Ծրագրի հեղինակներ

ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Մոսկվայում Տնտեսագիտության Բարձրագույն Դպրոցի (НИУ ВШЭ)` Մենեջմենթի ֆակուլտետի մարքեթինգի և հաղորդակցությունների բաժնի հրավիրյալ դասախոս, մի շարք գիտական հոդվածների հեղինակ, միջազգային գովազդային փառատոնների ժյուրի

 

Նախկինում` Մոսկվայում ADV Group գործակալության` Senior Media Planner Unilever ընկերության թիմում (մեդիա պլանավորման ավագ մասնագետ)

 

Միջազգային ընկերությունների և բրենդերի հետ համագործակցության փորձ`  Bayer, Unilever, Lush, Ecolat, Magic Gold, Legrand, Telo's Beauty (BBDO, Biplane գործակալություններում)

 

ԵՊՀ, NIMA-A, HSE, 1st Media School շրջանավարտ

Գովազդի ոլորտում փորձը՝ 7 տարի

ՆԱՏԱԼՅԱ ԻՎԱՆՈՎՍԿԱՅԱ

Ռուսական Total View առաջատար գովազդային ընկերության ստրատեգիական պլանավորման խմբի ղեկավար

Նախկինում աշխատել է Ռուսաստանի TOP 5` Dentsu-Smart, PHD (BBDO Group), Zenith Optimedia գործակալություններում

Ընկերությունների հետ համագործակցության փորձ՝ L'Oreal, Beeline, Bayer, TEVA, Sony և այլն

Գովազդի ոլորտում փորձը՝ 11 տարի

Դպրոցում դասավանդում են մարքեթինգի և գովազդի ոլորտում ՀՀ լավագույն ընկերությունների ներկայացուցիչներ (PBH հիմնադիր, Ucraft հիմնադիր, CreativePRgroup հիմնադիր և այլն)

Դիմեք դասընթացին
BSMI
  • Պատմություն
  • Թիմ
  • Դասընթացներ
  • Կարծիքներ
  • Բլոգ
  • Պոդկաստ
  • FAQ
  • Գրադարան
  • Կոնֆերանս սրահ
  • Կապ
  • FAQ
  • Կոնֆերանս սրահ
  • Կապ
  • Գաղտնիության քաղաքականություն
3396-1591027285143.png
16575-image2022-03-1217-55-33.png

IDBank ՀՀ՝ 11815012345300

"ԲԻ ԷՍ ԷՄ ԱՅ" ՍՊԸ

Հետևեք մեզ սոց. ցանցերում

+374 44 144 904 (Whatsapp, Viber)
[email protected]
ք. Երևան, Եկմալյան 1/1

Ուշադրություն: BSMI դպրոցի յուրաքանչյուր դասընթաց մեկնարկում է միայն մեկ անգամ:

Ցանկացած հաջորդ մեկնարկի ժամանակ  ծրագիրը գրեթե ամբողջությամբ թարմացվում է:

BSMI © 2022. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.