• Մեր մասին
    • Մեր թիմը
    • Մեր մասին
  • Ծառայություններ
    • Դասընթացներ
    • Գրադարան
    • Կոնֆերանս դահլիճ
  • Բլոգ
  • FAQ
  • Հետադարձ կապ
BSMI
  • Մեր մասին
    • Մեր թիմը
    • Մեր մասին
  • Դասընթացներ
  • Բլոգ
  • Գրադարան
  • Կոնֆերանս դահլիճ
  • FAQ
  • Հետադարձ կապ

ABOUT HILARY

Էներգիան մարքեթինգում

Էներգիան մարքեթինգում

Էներգիայի պահպանման օրենքը մարքեթինգում. ինչ հմտություններ են անհրաժեշտ Մարքեթոլոգ լինելու համար, և ինչ հմտություններ է սովորեցնում Մարքեթինգը:

Anna Mary

marketing, Marketer

BLOG

Կարդալ
Ամենը մարքեթինգի մասին

Ամենը մարքեթինգի մասին

Վեբինարի ընթացքում խոսում ենք այն մասին, թե ինչից է պետք սկսել մարքեթինգը ՀՀ ու միջազգային շուկաներում, և ինչպես կատարելագործել այն:

Anna Mary

marketing, Global

BLOG

Կարդալ
Բրենդի դիրքավորումը շուկայում

Բրենդի դիրքավորումը շուկայում

Այս հոդվածում ներկայացնում ենք բրենդի դիրքավորման էությունը, դրա դերը վաճառքների մեծացման և բիզնեսը նոր մակարդակ հասցնելու գործում:

Anna Mary

strategy, Positioning

BLOG

Կարդալ
Մրցակիցների վերլուծություն

Մրցակիցների վերլուծություն

Մարքեթինգային ստրատեգիայի կարևորագույն փուլերից մեկի՝ մրցակիցների վերլուծության քայլ առ քայլ ուղեցույցը ներկայացնում ենք այս հոդվածում:

Anna Mary

marketing, competitors

BLOG

Կարդալ
Քոնթենթ մարքեթինգի դերը բիզնեսում

Քոնթենթ մարքեթինգի դերը բիզնեսում

Այս հոդվածում կգտնեք քոնթենթ մարքեթինգի կարևորությունն ընդգծող հիմնական առավելությունները, որոնք կարող են օգնել Ձեր բիզնեսին:

Anna Mary

marketing, content

BLOG

Կարդալ
PostCOVID Ads: Լավագույն օրինակները

PostCOVID Ads: Լավագույն օրինակները

COVID-19-ն շարունակում է մնալ 2020թ.-ի գլխավոր իրադարձություններից մեկը: Իսկ թե ինչպես է այն ազդել գովազդի վրա, կարող եք կարդալ այս հոդվածում:

Anna Mary

ads, covid

BLOG

Կարդալ
2020թ.-ին ակտուալ ևս 4 թրենդ

2020թ.-ին ակտուալ ևս 4 թրենդ

Նախորդ հոդվածում արդեն խոսել ենք 2020թ.-ի մարքեթինգային թրենդների մասին. այժմ կնշենք դրանցից ևս 4-ը, որոնք ակտուալ կմնան նաև 2021թ.-ին:

Anna Mary

marketing, trends

BLOG

Կարդալ
2020թ.-ին ակտուալ 5 թրենդ

2020թ.-ին ակտուալ 5 թրենդ

Մարքեթինգային 5 թրենդ, որոնք ակտուալ են մեր օրերում և կօգնեն առաջխաղացնել Ձեր բրենդը շուկայական մրցակցության ներկայիս պայմաններում:

Anna Mary

marketing, trends

BLOG

Կարդալ
Մեր առաջիկա ծրագրերի մասին

Մեր առաջիկա ծրագրերի մասին

Ուղիղ եթերի ընթացքում Instagram և Facebook հարթակներում Աննա-Մարին տեղեկացրեց BSMI դպրոցի նոր ծրագրերի և դասընթացների մասին:

Anna Mary

marketing

BLOG

Կարդալ
Վաճառքների ձագար և բիզնեսի կառավարում

Վաճառքների ձագար և բիզնեսի կառավարում

Ներկայացնում ենք «վաճառքների ձագարը»՝ որպես սպառողի ճանապարհի այլընտրանքային մոդել, դրա էությունը և դերը բիզնեսում:

Anna Mary

marketing, purchase conversion

BLOG

Կարդալ
Neuromarketing. ինչպես գրավել սպառողին

Neuromarketing. ինչպես գրավել սպառողին

Պատմում ենք սպառողի ենթագիտակցության վրա ազդելու ամենանուրբ և հետաքրքիր մեթոդների մասին, որոնք կիրառվում են մարքեթինգում:

Anna Mary

marketing, neuromarketing

Մարքեթինգ

Կարդալ
Մրցույթի արդյունքների ամփոփում

Մրցույթի արդյունքների ամփոփում

Ամփոփում ենք մրցույթի արդյունքները՝ տալով օգտակար խորհուրդներ, որոնք կհետաքրքրեն նույնիսկ նրանց, ովքեր չեն մասնակցել դրան:

Anna Mary

marketing, strategy

Մարքեթինգ

Կարդալ
Ինչպես ճիշտ ընտրել մարքեթոլոգ. վեբինար

Ինչպես ճիշտ ընտրել մարքեթոլոգ. վեբինար

Վեբինար ՀՀ HR Community-ի համար, որի ընթացքում BSMI դպրոցի հիմնադիրը կիսվում է խորհուրդներով, թե ինչպես է պետք ճիշտ ընտրել մարքեթոլոգ

Anna Mary

HR, marketing

HR

Կարդալ

Ավելին

Մեր Նպատակը

Ծրագրի նպատակն է կարճ ժամանակում պատրաստել մարքեթինգի մասնագետներ, որոնք լսելով բրենդի կամ ապրանքի առջև ծառացած խնդիրները՝ կառաջարկեն բազմաբովանդակ հաղորդակցական գործիքակազմ ունեցող գրագետ ռազմավարական լուծում: Բացի ռազմավարական մոտեցումից նրանք նաև ունակ կլինեն ինքնուրույն իրագործել գովազդային ողջ մարտավարությունը, վերահսկել յուրաքանչյուր ալիքի արդյունավետությունը միջազգային չափանիշներին համապատասխան մեթոդներով` առանց հավելյալ մասնագետներ ներգրավելու:

530-oleg-laptev-7jqh3eis8bs-unsplash-3.jpg

Մեր Մեթոդները

Ծրագիրն իրականացվում է ակտիվ ուսուցման միջոցով (learning by doing)՝ ներառելով ինտենսիվ դասընթացներ և պրակտիկա հայկական խոշոր ընկերություններում: Այդ ընթացքում մասնակիցները հարստացնում են իրենց գիտելիքներն ու հմտություններն ինտերակտիվ դասախոսությունների և վարժությունների միջոցով:

Մասնակիցների որակավորումը թույլ է տալիս գործունեություն ծավալել ոչ միայն Հայաստանի, այլև աշխարհի տարբեր երկրների աշխատաշուկաներում` օնլայն և օֆլայն հարթակներում, քանի որ ծրագրում ընդգրկված են միջազգային խոշոր ընկերությունների փորձը և համապատասխան մեթոդաբանությունը:

Այսպիսով, BSMI-ի միջոցով մասնագետները ստանում են մարքեթինգի ոլորտում միջազգային չափանիշներին համապատասխան կրթություն՝ առանց երկրից դուրս գալու: Ծրագիրը թույլ է տալիս վերացնել գործատուների և աշխատանք փնտրողների միջև խզված կապը:

Սա ուղղակի մարքեթինգի դասընթաց չէ, այլ հմտությունների ձեռքբերման ծրագիր՝ ոլորտի լավագույն մասնագետների կողմից:

Ո՞ւմ համար է

  • Ունես տեսական գիտելիքներ, բայց չունես փորձ. Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում ուսանողները կստանան նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա, ինչպես նաև կանցնեն ինթերնշիփեր տարբեր ոլորտներում, ՀՀ լավագույն ընկերություններում։
  • Աշխատում ես նեղ մասնագիտական ոլորտում (օրինակ` SMM, SEO), և ընդհանուր մարքեթինգի մասին թերի պատկերացումներ ունես Ուսանողները կստանան համակարգված պատկերացում նրա մասին, թե մարքեթինգի որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում։
  • Ցանկանում ես ձեռք բերել կապ փորձագետների հետ, որոնք նույնիսկ դասընթացի ավարտից հետո պատրաստ են մշտապես օգնել խորհուրդներով Եթե նույնիսկ ուսանողը որևէ հատված չհասցնի բավականին լավ ուսումնասիրել դասընթացի ընթացքում և հետագայում բախվի խնդիրների աշխատանքում, մեր մասնագետները մշտապես կօգնեն ուսանողներին գտնել այդ խնդիրների լուծումը։
  • Ցանկանում ես ձեռք բերել կապ փորձագետների հետ, որոնք նույնիսկ դասընթացի ավարտից հետո պատրաստ են մշտապես օգնել խորհուրդներով Եթե նույնիսկ ուսանողը որևէ հատված չհասցնի բավականին լավ ուսումնասիրել դասընթացի ընթացքում և հետագայում բախվի խնդիրների աշխատանքում, մեր մասնագետները մշտապես կօգնեն ուսանողներին գտնել այդ խնդիրների լուծումը։

4 ամսվա ընթացքում ուսանողները ինքնուրույն կիրականացնեն այն բոլոր աշխատանքները, ինչը պահանջվում է մարքեթոլոգներից: Դա կօգնի ուսանողներին ճիշտ վերահսկել և գնահատել իրենց աշխատանքը:

Դիմեք դասընթացին

Ծրագրի հեղինակներ

ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Մոսկվայում Տնտեսագիտության Բարձրագույն Դպրոցի (НИУ ВШЭ)` Մենեջմենթի ֆակուլտետի մարքեթինգի և հաղորդակցությունների բաժնի հրավիրյալ դասախոս, մի շարք գիտական հոդվածների հեղինակ, միջազգային գովազդային փառատոնների ժյուրի

 

Նախկինում` Մոսկվայում ADV Group գործակալության` Senior Media Planner Unilever ընկերության թիմում (մեդիա պլանավորման ավագ մասնագետ)

 

Միջազգային ընկերությունների և բրենդերի հետ համագործակցության փորձ`  Bayer, Unilever, Lush, Ecolat, Magic Gold, Legrand, Telo's Beauty (BBDO, Biplane գործակալություններում)

 

ԵՊՀ, NIMA-A, HSE, 1st Media School շրջանավարտ

Գովազդի ոլորտում փորձը՝ 7 տարի

ՆԱՏԱԼՅԱ ԻՎԱՆՈՎՍԿԱՅԱ

Ռուսական Total View առաջատար գովազդային ընկերության ստրատեգիական պլանավորման խմբի ղեկավար

Նախկինում աշխատել է Ռուսաստանի TOP 5` Dentsu-Smart, PHD (BBDO Group), Zenith Optimedia գործակալություններում

Ընկերությունների հետ համագործակցության փորձ՝ L'Oreal, Beeline, Bayer, TEVA, Sony և այլն

Գովազդի ոլորտում փորձը՝ 11 տարի

Դպրոցում դասավանդում են մարքեթինգի և գովազդի ոլորտում ՀՀ լավագույն ընկերությունների ներկայացուցիչներ (PBH հիմնադիր, Ucraft հիմնադիր, CreativePRgroup հիմնադիր և այլն)

Դիմեք դասընթացին
BSMI
  • Մեր թիմը
  • Մեր մասին
  • Դասընթացներ
  • FAQ
  • Կոնֆերանս դահլիճ
  • Հետադարձ կապ
  • Գաղտնիության քաղաքականություն
3396-1591027285143.png

Հետևեք մեզ սոց. ցանցերում

+374 44 144 904 (Whatsapp, Viber)
[email protected]
ք. Երևան, Սայաթ-Նովա 19/1

Ուշադրություն: BSMI դպրոցի յուրաքանչյուր դասընթաց մեկնարկում է միայն մեկ անգամ:

Ցանկացած հաջորդ մեկնարկի ժամանակ  ծրագիրը գրեթե ամբողջությամբ թարմացվում է:

BSMI © 2020. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կուղարկենք Ձեզ դասընթացի ծրագիրը:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել