BSMI Webinar
Competitive Analysis: Ինչպե՞ս վերլուծել մրցակիցներին և վերհանել բիզնեսի զարգացման ուղիները
Ընդամենը 1.5 ժամ տևողությամբ վեբինարի շնորհիվ մասնակիցները ձեռք բերեցին մրցակիցներին միջազգայնորեն ընդունված մեթոդաբանությամբ վերլուծելու հմտությունները։ Առաջիկայում նմանատիպ վեբինարի մասնակցելու համար կարող եք գրանցվել ստորև․

Երբևէ մտածե՞լ եք, որ մարքեթինգը «ճշգրիտ գիտություն» է, և ցանկացած վերլուծություն հստակ գործողությունների իրականացում է պահանջում։ Մրցակիցների վերլուծությունը ևս, լինելով ցանկացած բիզնեսի մարքեթինգային ռազմավարության ամենակարևոր բաղադրիչներից մեկը, իրականացվոմ է հստակորեն մշակված կոնկրետ քայլերի միջոցով։
BSMI վեբինարի շնորհիվ ձեռք կբերեք
Միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան հագեցած գիտելիքներ ընդամենը 1.5 ժամվա ընթացքում
Ամբողջական պատկերացում այն մասին, թե ինչպես է պետք վերլուծել մրցակիցներին՝ չվատնելով հավելյալ ռեսուրսներ
Մեր կողմից մշակված template հետագայում մրցակիցների վերլուծությունն ինքնուրույն իրականացնելու համար
Մեկ շաբաթվա ընթացքում վեբինարավարի հետ թեմայի վերաբերյալ ցանկացած հարց քննարկելու հնարավորություն

Տրվում է հավաստագիր
Վեբինարի ավարտին բոլոր մասնակիցները կստանան օնլայն հավաստագրեր և կտիրապետեն հետևյալ հմտություններին․
- Բիզնեսի իրական մրցակիցների ճիշտ բացահայտում
- Վերլուծության հստակ չափանիշների մշակում
- Վերլուծության օբյեկտների ռեյթինգավորում
- Վերլուծության արդյունքների ամփոփում և եզրակացությունների կազմում
- Բիզնեսի բարելավմանն ուղղված գործողությունների ծրագրի մշակում

Վեբինարն արդյունավետ կլինի և՛ փորձառու մարքեթոլոգների համար, ովքեր ցանկանում են աշխատել միջազգային ստանդարտներին համապատասխան, և՛ սկսնակների, և՛ բիզնես-սեփականատերերի համար՝ մրցակիցներին գրագետ վերլուծելու և բիզնեսը բարելավելու նոր ուղիներ բացահայտելու նպատակով։
Վեբինարավար

Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader of BSMI,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը՝ 7 տարի
Մոսկվայի՝ Տնտեսագիտության Բարձրագույն դպրոցի (НИУ ВШЭ)
Մենեջմենթի ֆակուլտետի դասախոս, IAA և CIM անդամ
Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ՝ ADV Group (Senior
Media Planner), BBDO, Biplane (ՌԴ)
Միջազգային գովազդատուների հետ փորձ՝ Unilever, Bayer, Biplane և այլն
Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման
մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում,
մեդիա-ռազմավարություններ
Կրթությունը՝ ԵՊՀ, NIMA-A, National Research University-Higher School
of Economics, 1st Media School
EMC սերտիֆիկացված մասնագետ, միջազգային գովազդային
փառատոնների ժյուրի (MAA Globes, Dragons of Asia)
Վեբինարին գրանցվելու համար անհրաժեշտ է թողնել Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ: