• Մեր մասին
    • Պատմություն
    • Թիմ
  • Դասընթացներ
  • Կարծիքներ
  • Օգտակար
    • Բլոգ
    • Պոդկաստ
    • FAQ
    • Գրադարան
    • Կոնֆերանս սրահ
  • Կապ
BSMI
  • Մեր մասին
    • Պատմություն
    • Թիմ
  • Դասընթացներ
  • Բլոգ
  • Գրադարան
  • Կոնֆերանս սրահ
  • FAQ
  • Կապ
PostCOVID Ads: Լավագույն օրինակները

PostCOVID Ads: Լավագույն օրինակները

“Նորմալ” ժամանակներում գովազդի դերը հիմնականում ուղղված է ապրանքի վաճառքին, ծառայությունների առաջխաղացմանը, ինչպես նաև բրենդի անհատականության ստեղծմանը: Այնուամենայնիվ հազվագյուտ դեպքերում, երբ ի հայտ են գալիս ազգային և նույնիսկ միջազգային ճգնաժամեր, որոնք հասարակական մեծ ազդեցություն են ունենում, ընկերությունները և նրանց գովազդային ստորաբաժանումները/գործակալությունները առերեսվում են ծայրահեղ երկընտրանքների՝ ինչպե՞ս վարվել. նրանք կարո՞ղ են կամ պե՞տք է շարունակեն իրենց “սովորական” գովազդներն ու նախապես մշակված մարքեթինգային ստրատեգիաները՝ անկախ լայնամասշտաբ իրադարձություններից:

 

Եվ ընդհակառակը՝ կարո՞ղ են, կամ պե՞տք է փորձեն իրենց գովազդը համապատասխանեցնել տվյալ պահին տիրող տրամադրություններին՝ լինեն դրանք էյֆորիկ, ինչպիսին էր ժամանումը Լուսին 1969թ.-ին, կամ տխուր՝ կապված, օրինակ, 11.09.2001թ.-ին տեղի ունեցած իրադարձության հետ:

 

Հասարակության մոտ հույզեր և ապրումներ առաջացրած պատմական մեծ իրադարձություններին առնչվող գովազդ ստեղծելը կարող է շատ բարդ մարտահրավեր լինել:

Մի կողմից՝ ընկերությունները կարող են շատ հաջող և հիշարժան գովազդներ ստեղծել, որոնք իրենց բրենդը կհասցնեն նոր մակարդակի: Նմանատիպ դեպք է Budweiser-ի գովազդը՝ ի հիշատակ Սեպտեմբերի 11–ի զոհերի:

                               

Մյուս կողմից՝ սա շատ ռիսկային քայլ է նույնիսկ պատմական լավ իրադարձությունների դեպքում (մի կողմ թողնելով ողբերգական և ցավոտ դեպքերը), և նման գովազդը կարող է դիտարկվել որպես տեղի ունեցածը շահագործող, պահին չհամապատասխանող կամ պարզապես  անճաշակ: Վերջին տարիներին նույնիսկ այն ընկերությունները, որոնք մեծապես գնահատվել են շուկայում իրենց մարքեթինգային ճիշտ դրսևորումների համար, ունեցել են դեպքեր, որոնք կարելի է համարել լուրջ սխալ՝ գովազդը պատմական լայն իրադարձությունների և սոցիալական դեպքերի հետ անտեղի կապելու համար:

 

Նման օրինակ է սպառողական ապրանքների հսկաներից մեկի՝ Gillette բրենդի "We believe" արշավը, որը #MeToo շարժման ֆոնին դիտարկվեց որպես բռնարարություն և "թունավոր առնականություն":

                                     

Աղբյուր՝ https://www.youtube.com/watch?v=koPmuEyP3a0

 

2020թ.-ին միջազգային հանրության վրա էական վատ ներգործություն ունեցող իրադարձությունը շարունակում է մնալ COVID-19-ն: Այս ընթացքում ևս տարբեր ընկերություններ իրենց գովազդային արշավներում անդրադարձան այս թեմային, եղան ինչպես հաջող, այնպես էլ անհաջող դեպքեր:

Ստորև կներկայացնենք գովազդային հաջողված օրինակներից մի քանիսը:

 

1.Apple

Արշավի անվանումը՝ “Creativity Goes On”

                                     

Մենք միշտ խորապես հավատացել ենք ստեղծագործության ուժին: Այժմ՝ ավելի, քան երբևէ, մենք ոգեշնչվում ենք աշխարհի ամեն մի անկյունում իրենց ստեղծարարությունը, սրամտությունը, մարդասիրությունը և հույսը տարածելու նոր ուղիներ փնտրող մարդկանցով:

Աղբյուր՝ https://www.youtube.com/watch?v=Kl1NW7h7lrY

 

 

2.Babyshop

Արշավի անվանումը՝ “A World We Deserve”

                                     

Երեխաներն այնքան պարզ են տեսնում աշխարհը, նրա գեղեցկությունն ու ընձեռած հնարավորությունները նույնիսկ անորոշության պայմաններում: Բրենդի թիմը աշխարհի տարբեր անկյուններում գտնվող երեխաներին խնդրել է պատմել՝ ի՞նչն են հիշելու COVID-19-ի ավարտից հետո:  Եվ իսկապես, երբ այս անորոշ ժամանակներն անցնեն (իսկ նրանք անցնելու են), մեր երեխաների պատմածները մտապահելը մեզ կօգնի կառուցել աշխարհ, որին մենք արժանի ենք:

Աղբյուր՝ https://www.youtube.com/watch?v=IjsodD_bj-A

 

 

3.Burger king

Արշավի անվանումը՝ “Stay Home of the Whopper”

                               

Առողջապահության աշխատակիցները մնում են աշխատավայրում քեզ համար, ուրեմն դու էլ մնա տանը նրանց համար:

Աղբյուր՝ https://www.youtube.com/watch?v=IsQ7Wto0FJg

 

4.Dove 

Արշավի անվանումը՝ “Courage is Beautiful”

                                   

Առաջնագծի բոլոր հերոսներին և նրանց աջակիցներին – շնորհակալ ենք ձեր քաջության և հոգատարության համար:

Աղբյուր՝ https://www.youtube.com/watch?v=sQOq0-ODBbc

 

 

5.Honda 

Արշավի անվանումը՝ "#StayHome"

                                   

Երբեմն այն ամենը, ինչ անհրաժեշտ է կյանքում մանրուքները գնահատելու համար, ընդամենը հեռանկարի փոփոխությունն է:

Աղբյուր՝ https://www.youtube.com/watch?v=s9_XRp3iXrg

 

 

6.Hyundai

Արշավի անվանումը՝ “When We Get Out”

                                   

COVID-19-ի պատճառով հայտարարված պարտադիր լոքդաունը թույլ տվեց մի շարք քաղաքներում և գյուղերում ճամփա բացել վայրի կենդանիների համար, աղտոտվածությունը նվազեց: Երբ դուրս պրծնենք, եկեք կառուցենք մի նոր աշխարհ:

Աղբյուր՝ https://www.youtube.com/watch?v=LUEIZReD214

 

7.Mcdonalds

Արշավի անվանումը՝ “Grown Brave"

                                   

Հպարտ ենք լինելով այսքան շատ բուժաշխատողների կյանքի մի մասնիկը: Եվ ձեզ ծառայելը մեր պատիվն է:

Աղբյուրը՝ https://www.youtube.com/watch?v=OTBH8EUBcfQ

 

20.11.2020

Load More

BACK TO NEWS

BSMI
  • Պատմություն
  • Թիմ
  • Դասընթացներ
  • Կարծիքներ
  • Բլոգ
  • Պոդկաստ
  • FAQ
  • Գրադարան
  • Կոնֆերանս սրահ
  • Կապ
  • FAQ
  • Կոնֆերանս սրահ
  • Կապ
  • Գաղտնիության քաղաքականություն
3396-1591027285143.png
16575-image2022-03-1217-55-33.png

IDBank ՀՀ՝ 11815012345300

"ԲԻ ԷՍ ԷՄ ԱՅ" ՍՊԸ

Հետևեք մեզ սոց. ցանցերում

+374 44 144 904 (Whatsapp, Viber)
[email protected]
ք. Երևան, Եկմալյան 1/1

Ուշադրություն: BSMI դպրոցի յուրաքանչյուր դասընթաց մեկնարկում է միայն մեկ անգամ:

Ցանկացած հաջորդ մեկնարկի ժամանակ  ծրագիրը գրեթե ամբողջությամբ թարմացվում է:

BSMI © 2022. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.