• Մեր մասին
    • Պատմություն
    • Թիմ
  • Դասընթացներ
  • Կարծիքներ
  • Օգտակար
    • Բլոգ
    • Պոդկաստ
    • FAQ
    • Գրադարան
    • Կոնֆերանս սրահ
  • Կապ
BSMI
  • Մեր մասին
    • Պատմություն
    • Թիմ
  • Դասընթացներ
  • Բլոգ
  • Գրադարան
  • Կոնֆերանս սրահ
  • FAQ
  • Կապ
2020թ.-ին ակտուալ ևս 4 թրենդ

2020թ.-ին ակտուալ ևս 4 թրենդ

 

1.Իմաստ և դեմք ունեցող բրենդներ

 

Ժամանակակից սպառողներին արդեն բավարար չէ բրենդներից միայն ապրանքների վերաբերյալ տեղեկատվության ստացումը: Նրանք ցանկանում են իմանալ, թե ինչպես են ընկերությունները վերաբերվում հասարակության համար կարևոր հիմնախնդիրներին և ինչ ներդրում ունեն դրանց լուծման գործում: Մասնավորապես՝ սպառողների համար կարևոր է, որ բիզնեսը ներկայացնեն տարբեր մշակույթներից սերող անհատականություններ և իրենց գործունեությամբ մասնակցեն այնպիսի հիմնախնդիրների լուծմանը, որոնք կապված են մշակութային բազմազանության, կլիմայի փոփոխության, էկոլոգիայի պահպանման, ռասսայական խտրականությունների և այլնի հետ:

 

2020թ.-ի կարևորագույն թրենդներից մեկը նաև անձնական բրենդի առաջխաղացումն է:

Ապացուցված է, որ կոնկրետ անձի դեմքը լսարանին ավելի շատ է վստահություն ներշնչում, քան անդեմ ընկերությունը:

Այդ պատճառով էլ նույնիսկ 2021թ.-ին առաջին պլան են մղվելու կարծիք ստեղծողների միջոցով ազդեցություն գործող մարքեթինգային արշավները: Ներկայացնենք 3 հիմնական կանոններ անձնական բրենդ ստեղծելու միջոցով ընկերությունը առաջխաղացնելու համար.

  • Զբաղվեք մարդու, այլ ոչ թե ապրանքի կամ ծառայության առաջխաղացմամբ. ներկայացրեք այնպիսի աշխատակցի կամ ղեկավար անձի, ում կարծիքին թիրախային լսարանը կվստահի: Օրինակ՝ վիրաբուժական կլինիկան ավելի լավ է գովազդել բարի համբավ, հեղինակություն և աշխատանքի երկար տարիների փորձ ունեցող վիրաբույժի անունից:
  • Կիսվեք պատմություններով. արդեն շաբլոն դարձած վաճառող տեքստերի փոխարեն պատմեք դեպքեր և պատմություններ հենց Ձեր փորձից, լուսաբանեք խնդիրները և դրանց լուծման ուղիները, ցույց տվեք ձեր՝ որպես տվյալ ընկերությունում աշխատող մասնագետի փորձագիտական հմտությունները:
  • Օգտագործեք իրական նկարներ. խուսափեք համացանցում առկա հորինված պատկերներից և ձեր աշխատանքների արդյունքը ցուցադրեք իրական նկարների միջոցով: Դա կապահովի երաշխավորված դրական արդյունք հատկապես այն դեպքում, երբ ձեր բրենդի դեմքը հայտնի անհատականություն է, ով թիրախային լսարանի շրջանակներում ունի արդեն իսկ ձևավորված վստահության մակարդակ:

 

2. Wifi մարքեթինգ 

 

Wi-fi մարքեթինգի շուկան շատ անհամաչափ ձևով է զարգացել ամբողջ աշխարհում: Մինչ ԱՄՆ-ում արդեն 2020թ.-ին սպառողների համար սովորական է դարձել Wi-fi-ին միանալիս բրենդի հետ հարաբերություններ ձևավորելը, ԱՊՀ երկրներում այս թրենդը դեռ նոր է սկսում ի հայտ գալ:

 

wifi-marketing

 

Ինչպե՞ս է աշխատում այս տեխնոլոգիան. Wi-fi-ին միանալիս օգտատերերը թույլտվության պարտադիր փուլ են անցնում: Այդ քայլը ենթադրում է, որ հաճախորդը թողնում է այնպիսի տվյալներ, ինչպիսիք են հեռախոսահամարը, էլ. փոստի հասցեն, սոցիալական ցանցերում իր էջի տվյալները: Դրանից հետո տեսնելով բրենդի գովազդը՝ օգտատերը անցնում է իրեն անհրաժեշտ գործողությունների իրականացմանը:

 

Արդյունքում Wifi-մարքեթինգը բիզնեսին տալիս է այնպիսի հնարավորություններ, ինչպիսիք են CRM համակարգի պարբերական թարմացումը, ինսայթների հավաքագրումը, այցելուներին ակցիաների և զեղչերի մասին տեղեկացնելու հնարավորությունը,  բրենդի տեղեկացվածության բարձրացումը, ռեմարքեթինգը և այլն:

 

Ինչպես գիտենք, տվյալների հավաքագրումը ակտուալ է լինելու բոլոր ժամանակաշրջաններում, իսկ այս գործիքը թույլ կտա հեշտությամբ հավաքագրել մեծ բազա, որը հետագայում էլ ավելի կմեծացնի ձեր գովազդի արդյունավետությունը:

 

 

3.Կոնտենտի ադապտացում սմարտֆոններին

 

Այսօր արդեն կոնտենտի գերակշռող մասը օգտատերերը ստանում են ոչ թե համակարգչային էկրաններից, այլ սմարտֆոններից, և հետագայում այդ հարաբերակցությունը միայն աճելու է: Այդ պատճառով էլ գնալով ուժգնանում է կոնտենտի "ուղղահայացացման" թրենդը: Պետք է նշել, որ որոնողական համակարգերի համար արդեն 2020թ.-ի սեպտեմբեր ամսվանից առավելապես կարևորվում է կայքի մոբայլ ադապտացիան:

 

mobile-friendliness

 

Այժմ ընդունված է վիդեոների վրա ենթագրերի ավելացումը, որպեսզի դրանց անձայն դիտումն ավելի հարմար լինի: Փոխվում են նաև կոնտենտը թերթելու նախասիրությունները. օգտատերերն այլևս չեն ուզում սմարթֆոնի էկրանը թերթել վերևից ներքև, և սմարթֆոններով ամենասպառվող կոնտենտը դառնում են story-ները: Հենց դրանցում էլ 2020թ.-ին նպատակահարմար է գովազդել ձեր բրենդը:

 

4.  Բազմալիքություն

 

Մարքեթինգային մեկ ալիքի վրա բիզնես չես կառուցի: Գովազդային լավ ալիքները բավականին արագ են հագենում, և եթե նույնիսկ հիմա ինչ-որ մի ալիք ձեզ մոտ լավ է աշխատում, դա կշարունակվի միայն այնքան, մինչև որ բոլոր մրցակիցները կհայտնվեն այդտեղ, և գովազդի արժեքը կհարյուրապատկվի:

 

Հենց այդ պատճառով էլ անընդհատ պետք է գովազդային նոր ալիքներ փնտրել: Դա ռեսուրսներ պահանջող անվերջ գործընթաց է. անհրաժեշտ են ժամանակ և գումար՝ անընդհատ տարբեր հարթակներում փորձարկումներ կատարելու համար:

Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ սպառողն օգտագործում է գովազդային 6 ալիք մինչև գնորդ դառնալը, ուստի ապահովելով միասնական, անընդհատ և հաջորդական սպառողական փորձ՝ դուք մեծացնում եք հաճախորդների "կենսացիկլի տևողությունը", և հետևաբար՝ նաև հավատարիմ հաճախորդներից ստացվող եկամուտները՝ նվազեցնելով նոր հաճախորդների ներգրավման վրա ծախսվելիք ներդրումները:

 

omnichannel

 

Ամփոփելով կարող ենք ասել, որ թրենդները մարքեթինգում այն գլխավոր հոսանքներն են, որոնք այս կամ այն կերպ ազդում են բիզնեսի բոլոր ոլորտների վրա: Բայց որպեսզի հենց ձեր ընկերությունը մարքեթինգային քայլերի շնորհիվ ստանա մաքսիմալ արդյունք, անհրաժեշտ է մշակել սեփական մոտեցում:

 

Արդեն անցել են այն ժամանակները, երբ մարքեթոլոգները ունիվերսալ մասնագետներ էին, ովքեր միաժամանակ զբաղվում էին շուկայի վերլուծությամբ, ապրանքի դիզայնով, SMM արշավներով և հնարավոր բոլոր այլ աշխատանքներով: 

Նման ձևով ծախսվող գումարներն այժմ ամենայն հավանականությամբ ցանկալի արդյունքների չեն հանգեցնի: 2020թ.-ին շուկայում այնպիսի մրցակցություն է տիրում, որ միայն պրոֆեսիոնալ և հստակ տարանջատված թիմային աշխատանքը կարող է երաշխավորել ձեր առավելությունը մրցակիցների հանդեպ:

 

Հետևեք թրենդներին, ձեռքը պահեք համաշխարհային տենդենցների զարկերակին և փորձեք նորը՝ չմոռանալով ձեր բրենդի որակի նկատմամբ վերահսկողության մասին: Այդ դեպքում շատ շուտով դուք ոչ միայն կհասնեք ֆինանսական հաջողությունների, այլև կդառնաք մարքեթինգի թրենդների հենց ստեղծողը:

 

30.10.2020

Load More

BACK TO NEWS

BSMI
  • Պատմություն
  • Թիմ
  • Դասընթացներ
  • Կարծիքներ
  • Բլոգ
  • Պոդկաստ
  • FAQ
  • Գրադարան
  • Կոնֆերանս սրահ
  • Կապ
  • FAQ
  • Կոնֆերանս սրահ
  • Կապ
  • Գաղտնիության քաղաքականություն
3396-1591027285143.png
16575-image2022-03-1217-55-33.png

IDBank ՀՀ՝ 11815012345300

"ԲԻ ԷՍ ԷՄ ԱՅ" ՍՊԸ

Հետևեք մեզ սոց. ցանցերում

+374 44 144 904 (Whatsapp, Viber)
[email protected]
ք. Երևան, Եկմալյան 1/1

Ուշադրություն: BSMI դպրոցի յուրաքանչյուր դասընթաց մեկնարկում է միայն մեկ անգամ:

Ցանկացած հաջորդ մեկնարկի ժամանակ  ծրագիրը գրեթե ամբողջությամբ թարմացվում է:

BSMI © 2022. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.