• Մեր մասին
    • Պատմություն
    • Թիմ
  • Դասընթացներ
  • Կարծիքներ
  • Օգտակար
    • Բլոգ
    • Պոդկաստ
    • FAQ
    • Գրադարան
    • Կոնֆերանս սրահ
  • Կապ
BSMI
  • Մեր մասին
    • Պատմություն
    • Թիմ
  • Դասընթացներ
  • Բլոգ
  • Գրադարան
  • Կոնֆերանս սրահ
  • FAQ
  • Կապ
Մարքեթինգային ռազմավարություն

Մարքեթինգային ռազմավարություն

Մարքեթինգային ցանկացած ռազմավարություն անկախ ոլորտից կազմված է լինում հստակ մասերից։ Ոլորտից կախված՝ կարող են լինել ավել կամ պակաս կետեր, սակայն միջազգային ստանդարտները հետևյալն են․

 

Բրիֆ - ներառում է ապրանքի կամ ծառայության մասին բրենդի ներկայացուցչից մարքեթոլոգին տրված ինֆորմացիան բրենդի առջև դրված նպատակների, դրանց հասնելու ուղիների վերաբերյալ հստակ պատկերացում կազմելու համար։

 

Արտաքին միջավայրի վերլուծություն - նախքան որոշակի լուծումներ առաջարկելը անհրաժեշտ է կատարել հետազոտություն։ Առաջին քայլը արտաքին միջավայրի վերլուծությունն է, որը իրականացվում է մարքեթինգային հստակ մոդելների միջոցով և նպատակ ունի հասկանալու՝  ինչ արտաքին և ներքին գործոններ կան, որոնք կարող են ազդեցություն ունենալ բիզնեսի վրա, և թե ինչպես կարելի է դրանցից ստանալ առավելագույն օգուտ՝ նվազեցնելով ռիսկերը և մեծացնելով հնարավորությունները։

 

Թիրախային լսարանի վերլուծություն - մարքեթինգային ռազմավարության ամենակարևոր կետերից մեկն է, որը օգնում է հասկանալ, թե ում է ուղղված պրոդուկտը։ Այս վերլուծությունը ևս արվում է կոնկրետ մեթոդների միջոցով, որոնք ավելի հաճախ կիրառում են սոցիոլոգները՝ օգնության գալով մարքեթոլոգներին։

 

target audience

 

Կատեգորիայի վերլուծություն - վերլուծվում է ապրանքների կամ ծառայությունների ոլորտը՝ բացահայտելով շուկայում առկա դրությունը։

 

Մրցակիցների վերլուծություն – հետազոտության այս փուլում անհրաժեշտ է առանձնացնել բրենդին մոտ գտնվող մի քանի մրցակիցների և կատարել համեմատական վերլուծություն՝ նախապես սահմանելով վերլուծության հստակ չափորոշիչներ։

 

Գնագոյացում - ավարտելով վերլուծությունները՝ կարելի է արդեն սահմանել ապրանքի կամ ծառայության գինը՝ հասկանալով, թե որ գնային սեգմենտն է ավելի նպատակահարմար զբաղեցնել։

 

Կրեատիվ կոնցեպտի մշակում - Այս փուլում սահմանվում է բրենդի ասելիքը, որը հետագա  կոմունիկացիաներում պետք է փոխանցվի սպառողին՝ արդեն իսկ հետազոտությունների հիման վրա որոշված և լավագույն կերպով համակցված գովազդային ալիքներով ու հաճախականությամբ։

 

marketing strategy

 

Գովազդային ալիքների ընտրություն – մարքեթինգային նպատակից կախված՝ որոշվում են գովազդային կոնկրետ ալիքներ, որոնցով այս կամ այն փուլում պետք է ներկայացվի բրենդի ասելիքը։ Իսկ այդ ընտրությունը կատարվում է՝ հաշվի առնելով գովազդի ալիքների որոշակի հատկանիշներ՝ վիզուալ կոնտակտի առկայությունը, տևողությունը, հաճախականությունը և այլն։

 

KPI-ների սահմանում – մարքեթինգային ռազմավարության կազման վերջին փուլում սահմանվում են արդյունքային չափման ցուցանիշները (KPI-ները), որոնցով հնարավոր կլինի հասկանալ՝ արդյոք դրանք բերել են ցանկալի արդյունքին, թե՝ ոչ։

18.04.2021

Load More

BACK TO NEWS

BSMI
  • Պատմություն
  • Թիմ
  • Դասընթացներ
  • Կարծիքներ
  • Բլոգ
  • Պոդկաստ
  • FAQ
  • Գրադարան
  • Կոնֆերանս սրահ
  • Կապ
  • FAQ
  • Կոնֆերանս սրահ
  • Կապ
  • Գաղտնիության քաղաքականություն
3396-1591027285143.png
16575-image2022-03-1217-55-33.png

IDBank ՀՀ՝ 11815012345300

"ԲԻ ԷՍ ԷՄ ԱՅ" ՍՊԸ

Հետևեք մեզ սոց. ցանցերում

+374 44 144 904 (Whatsapp, Viber)
[email protected]
ք. Երևան, Եկմալյան 1/1

Ուշադրություն: BSMI դպրոցի յուրաքանչյուր դասընթաց մեկնարկում է միայն մեկ անգամ:

Ցանկացած հաջորդ մեկնարկի ժամանակ  ծրագիրը գրեթե ամբողջությամբ թարմացվում է:

BSMI © 2022. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.