Հունվարի 20-ին Business School of Marketing and Innovations-ի կողմից կազմակերպվել էր վեբինար բոլոր նրանց համար, ովքեր ցանկանում էին ընդամենը 1.5 ժամում իմանալ, թե ինչից է պետք սկսել մարքեթինգը և ինչպես կատարելագործել այն:
Քննարկեցինք սպառողների ցանկությունները բացահայտելու մեթոդները, երկրում կոնկրետ ապրանքի/ծառայության կատեգորիայի վերլուծության եղանակները: Սովորեցինք հասկանալ, թե մեր որ մրցակիցն է ամենակարևորը, և ինչպես կարելի է հասնել նրան:
Վեբինարի ընթացքում անդրադարձանք նաև գովազդային ալիքների ընտրությանն ու գովազդում մեր խոսքի ճիշտ կառուցմանը:
Վեբինարի տեսագրությունը կարող եք դիտել ստորև.