Մարքեթինգը միջազգային և ՀՀ շուկայում
Հունվարի 20-ին BSMI-ի կողմից կազմակերպվեց վեբինար, որի ընթացքում ընդամենը 1.5 ժամում քննարկեցինք, թե ինչից է պետք սկսել մարքեթինգը և ինչպես կատարելագործել այն:
BSMI վեբինարը ուսանողներին տվեց՝
Միջազգային չափորոշիչներին համապատասխան հագեցած գիտելիքներ ընդամենը 1.5 ժամվա ընթացքում:
Համակարգված և ամբողջական պատկերացում այն մասին, թե ինչ է մարքեթինգը:
Եվս մեկ ԲՈՆՈՒՍԱՅԻՆ վեբինարի մասնակցելու հնարավորություն ծագած հարցերը քննարկելու համար:
Վեբինարն օգտակար եղավ ինչպես սկսնակների, այնպես էլ փորձառու մասնագետների համար:
Վեբինարավար

Աննա-Մարի Սարգսյան
CEO & Visionary leader of BSMI,
Marketing & Media Planning Leading Specialist
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը՝ 7 տարի
Մոսկվայի՝ Տնտեսագիտության Բարձրագույն դպրոցի (НИУ ВШЭ)
Մենեջմենթի ֆակուլտետի դասախոս, IAA և CIM անդամ
Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ՝ ADV Group (Senior
Media Planner), BBDO, Biplane (ՌԴ)
Միջազգային գովազդատուների հետ փորձ՝ Unilever, Bayer, Biplane և այլն
Մասնագիտացումը՝ առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման
մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում,
մեդիա-ռազմավարություններ
Կրթությունը՝ ԵՊՀ, NIMA-A, National Research University-Higher School
of Economics, 1st Media School
EMC սերտիֆիկացված մասնագետ, միջազգային գովազդային
փառատոնների ժյուրի (MAA Globes, Dragons of Asia)