• Մեր մասին
    • Մեր թիմը
    • Մեր մասին
  • Ծառայություններ
    • Դասընթացներ
    • Խորհրդատվություն
    • Գրադարան
    • Կոնֆերանս դահլիճ
    • Մարքեթինգային / բիզնես ծառայություններ
  • Բլոգ
  • FAQ
  • Հետադարձ կապ
BSMI
  • Մեր մասին
    • Մեր թիմը
    • Մեր մասին
  • Դասընթացներ
  • Բլոգ
  • Գրադարան
  • Կոնֆերանս դահլիճ
  • FAQ
  • Հետադարձ կապ

Մարքեթինգային ռազմավարություն և հետազոտություններ

Դասընթացն արդեն անցել է, սակայն կարող եք գրանցվել, և հաջորդ նմանատիպ դասընթացների մեկնարկի ժամանակ ձեզ կտեղեկացնենք
Գրանցվել

Տևողությունը`

մարտ 2 – ապրիլ 10, 2020

Մասնակիցների քանակը`

15 մասնակից 

Ձևաչափ`

ստացիոնար դասընթացներ և գործնական աշխատանքներ, երկուշաբթի, չորեքշաբթի, ուրբաթ, 10.00-12.30 կամ 18.30-21.00 

Արժեքը`

197.200 դրամ

Լեզուն`

Դասընթացը հայերեն, նյութերն` անգլերեն

Ավարտին  տրվում է

BSMI հավաստագիր, մասնակիցն ունենում է հագեցած ինքնակենսագրական և պորտֆոլիո

Այսօր մարքեթոլոգի թափուր աշխատատեղերն ավելի շատ են, քան պրոֆեսիոնալ մասնագետները

1885-photo-1556761175-b413da4baf72.jpg

Ի՞նչ հմտություններ է պահանջում գործատուն մարքեթոլոգից

  • Մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմում և իրականացում
  • Մարքեթինգային բյուջեի արդյունավետ կառավարում
  • Շուկայի վերլուծություն
  • Գովազդային ալիքների (ad channels) ճիշտ ընտրություն, գովազդի իրագործում և վերլուծություն (SMM, SEO, TV, Radio և այլն)
  • Վաճառքի գործընթացի կազմակերպում
  • Վաճառքների/հաճախորդների աճի ապահովում և սպասարկման որակի բարելավում
  • Ապրանքի/ծառայության ճիշտ մատուցում
  • Ընկերության կայքի թարմացում, ակտուալության ապահովում
  • Հաշվետվություն

BSMI-ի դասընթացի ավարտին դուք կունենաք աշխատանքի օրինակներ և հագեցած ինքնակենսագրական (CV)

Դասընթացն ունի

54

ժամ դաս, 

որից 90%-ը գործնական է

10+

երկրներում կիրառվող միջազգային պրակտիկա

15

նոր հմտություն մարքեթինգի ոլորտում

1

լիարժեք գովազդային ռազմավարություն` մշակված յուրաքանչյուր ուսանողի կողմից

Կառուցվածքը

Մարքեթինգային ռազմավարություն (ստրատեգիա) և հետազոտություններ

Մարտի 2 – Ապրիլի 10

Սովորում եք հետազոտել շուկան (լսարանը, մրցակիցներին, պահանջարկը), սահմանել մարքեթինգային բյուջեն, ընտրել գովազդի ալիքները (ad channels) և կազմել համապատասխան հաղորդակցական ռազմավարություն` մեկ տարվա կտրվածքով

Հավաստագրերի շնորհում

Ապրիլի 11

Խմբերով ներկայացնում եք ավարտական աշխատանքներ և ստանում հավաստագիր` BSMI: 

Դասընթացը ձեզ համար է, եթե

Ունեք տեսական գիտելիքներ, բայց չունեք փորձ

Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում մասնակիցները ստանում են նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա, ինչպես նաև անցնում են ինթերնշիփեր տարբեր ոլորտներում ՀՀ լավագույն ընկերություններում

Ցանկանում եք ձեռք բերել կապ փորձագետների հետ, ովքեր նույնիսկ դասընթացի ավարտից հետո պատրաստ են մշտապես օգնել խորհուրդներով

Եթե նույնիսկ որևէ հատված չհասցնեք բավականին լավ ուսումնասիրել դասընթացի ընթացքում և հետագա աշխատանքում բախվեք նման խնդրի, ապա մեր փորձագետները մշտապես պատրաստ են օգնել գտնել այդ խնդրի լուծումը

Աշխատում եք մարքեթոլոգների հետ, սակայն թույլ եք պատկերացնում նրանց աշխատանքը

Մասնակիցներն ինքնուրույն իրականացնում են այն բոլոր աշխատանքները, որոնք պահանջվում են մասնագետներից, ինչը սովորեցնում է ճիշտ վերահսկել և գնահատել նրանց աշխատանքը

Աշխատում եք նեղ մասնագիտական ոլորտում (օրինակ` SMM, SEO, Blogging), և ընդհանուր մարքեթինգիը թերի եք պատկերացնում

Մասնակիցները ստանում են համակարգված պատկերացում, թե որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում

Ինչ պետք չէ սովորելու համար

  • Մաթեմատիկայի իմացություն
  • Մարքեթոլոգի կրթություն
  • Աշխատանքային փորձ
  • Հավելյալ ժամանակ, քանի որ տնային աշխատանքներ չկան

Ինչ է ցանկալի ունենալ

  • MS office, առավել ևս PowerPoint հմտություններ
  • Անգլերեն լեզվի իմացություն
  • Անձնական համակարգիչ (notebook)
  • Բարձր մոտիվացիա 🙂

BSMI արտասահմանյան գործընկերն է ռուսաստանյան 1st Media School-ը, ինչը հնարավորություն է տալիս ավարտին ստանալ միաժամանակ BSMI դիպլոմ և 1st Media School արտասահմանյան հավաստագիր

Ինչու՞ այս ծրագիրը

Ծրագիրն այսօր միակն է Հայաստանում, որ 1.5 ամսվա ընթացքում պատրաստում է մասնագետներ` ԹՈՓ 3 ամենաբարձր վարձատրվող աշխատանքներից մեկին անցնելու համար

Միայն այս ծրագրի արդյունքում է, որ մասնակիցները բացի տեսական գիտելիքներից ունենում են նաև պորտֆոլիո` սեփական աշխատանքի օրինակներով 

 

Մասնակիցները ձեռք են բերում ծրագրի ղեկավարների հետ մշտապես խորհրդակցելու հնարավորություն` աշխատանքում առաջացած դժվար լուծելի տարբեր խնդիրների վերաբերյալ  

2029-text-01-15786467535258.svg

Արժեքը ներառում է 

Մարքեթինգային ռազմավարություն և հետազոտություններ

Դասախոսություն և թիմային աշխատանքներ

54 ժամ

Դասընթացի նյութեր
Թեյ/խորտիկներ
Անհատական խորհրդատվություն
Անձնական համակարգիչ (3% զեղչ` սեփականն ունենալու դեպքում)
BSMI հավաստագիր
Ամբողջական պատկերացում մարքեթինգի բոլոր ուղղությունների մասին

Ինչո՞վ է պայմանավորված ուսման արժեքը.
Ծրագիրը ներառում է

Եվրասիայի ԹՈՓ 7-րդ համալսարանի` Մարքեթինգի և հաղորդակցությունների ֆակուլտետի մագիստրոսական ծրագրի ստվար հատված (ԹՈՓ 1 ծրագիրը Ռուսատանում)

իրական արժեքը` 2.300.000 դրամ/ տարեկան

Ռուսական Առաջին Մեդիա դպրոցի (1st Media School) մեկամյա ծրագրի ստրատեգիական մասը, որի միջոցով պատրաստվում են կադրեր աշխարհի ԹՈՓ 10 ընկերությունների համար

իրական արժեքը` 950.000 դրամ

BSMI-ն այս ամենը տրամադրում է հայերեն` ընդամենը 197.200 դրամով, ադապտացված ՀՀ շուկայի համար, վերացնելով նաև այլ երկիր ուսման նպատակով մեկնելու և ավելորդ ծախսերի անհրաժեշտությունը

Ամրագրեք ձեր տեղը խմբում

 197.200 դրամ 
+ գործում են զեղչային պրոմոկոդեր

Կարող եք գրանցվել` թողնելով ձեր տվյալները

Ուղարկել

BSMI
  • Մեր թիմը
  • Մեր մասին
  • Դասընթացներ
  • Բլոգ
  • FAQ
  • Կոնֆերանս դահլիճ
  • Հետադարձ կապ
  • Գաղտնիության քաղաքականություն
3396-1591027285143.png

IDBank ՀՀ՝ 11815012345300

"ԲԻ ԷՍ ԷՄ ԱՅ" ՍՊԸ

Հետևեք մեզ սոց. ցանցերում

+374 44 144 904 (Whatsapp, Viber)
[email protected]
ք. Երևան, Սայաթ-Նովա 19/1

Ուշադրություն: BSMI դպրոցի յուրաքանչյուր դասընթաց մեկնարկում է միայն մեկ անգամ:

Ցանկացած հաջորդ մեկնարկի ժամանակ  ծրագիրը գրեթե ամբողջությամբ թարմացվում է:

BSMI © 2020. Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կուղարկենք Ձեզ դասընթացի ծրագիրը:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Թողե՛ք Ձեր տվյալները, և մենք կապ կհաստատենք Ձեզ հետ:

Ուղարկել

Marketing/brand strategy development

Նոր կամ առկա բրենդի համար զրոյից մշակվում է ռազմավարություն, այսինքն` հստակ պլանավորված քայլերի հաջորդականություն շուկայական վերլուծությունների (թիրախային լսարան, մրցակիցներ, կատեգորիա, արտաքին միջավայր) և հետազոտությունների հիման վրա:

Այս ծառայության մեր գործընկերն է`

11592-1617972019217.png
Դիմել

PR strategy development

Նոր կամ առկա բրենդի համար զրոյից մշակվում է հանրային կապերի ռազմավարություն, այսինքն` հստակեցվում է դրա իմիջը, հանրությանը ներկայացվելու քայլերի հաջորդականությունը, որպեսի բրենդը կարողանա առանց հավելյալ գովադային ներդրումների (այդ թվում` ԶԼՄ-ներին վճարելու) վաստակել լայն տեղեկատվական աջակցություն և ներգրավել հաճախորդներ:

Այս ծառայության մեր գործընկերն է Copygram ընկերությունը:

Դիմել

Naming & Storytelling

Նոր բրենդի համար մշակվում է անվանում և կերտվում է դրա տարբերվող և կրեատիվ պատմությունը` հիմնված իրական փաստերի վրա:

Բրենդի անվանումը և պատմությունը մարքեթինգի ռազմավարության առաջնային քայլերից են, որոնցից կախված է հետագա զարգացումների հաջողությունը:

Այս ծառայության մեր գործընկերն է Copygram ընկերությունը:

Դիմել