«Գլոբալ մարքեթինգ՝ 4 ամսում»
Սկսնակից մինչև պրոֆեսիոնալ մասնագետ` աշխատանքի առաջարկով
Դասընթացն արդեն մեկնարկել է,բայց Դուք կարող եք գրանցվել առանձին դասերի կամ միանալ խմբին և շարունակել դասընթացը
Տևողությունը`
սեպտեմբերի 2 - դեկտեմբերի 25, 2020, 4 ամիս
Մասնակիցների քանակը`
առավելագույնը 25 հոգի
Ձևաչափ`
դասախոսություններ և գործնական աշխատանքներ` երկուշաբթի, չորեքշաբթի, ուրբաթ, 18.00-21.00
Արժեքը`
577.500 դրամ` 4 ամսում վճարելու դեպքում,
614.000 դրամ` 10 ամսում վճարելու դեպքում
Լեզուն`
Դասընթացը հայերեն, նյութերը` անգլերեն
Ավարտին տրվում է
2 դիպլոմ, մասնակիցն ունենում է աշխատանքային փորձ, հագեցած ինքնակենսագրական և պորտֆոլիո
Այսօր մարքեթոլոգի թափուր աշխատատեղերն ավելի շատ են, քան պրոֆեսիոնալ մասնագետները

Ի՞նչ հմտություններ է պահանջում գործատուն մարքեթոլոգից
- Մարքեթինգային ստրատեգիայի կազմում և իրականացում
- Մարքեթինգային բյուջեի արդյունավետ կառավարում
- Շուկայի վերլուծություն
- Գովազդային ալիքների (ad channels) ճիշտ ընտրություն, գովազդի իրագործում և վերլուծություն (SMM, SEO, TV, Radio և այլն)
- Վաճառքի գործընթացի կազմակերպում
- Վաճառքների/հաճախորդների աճի ապահովում և սպասարկման որակի բարելավում
- Ապրանքի/ծառայության ճիշտ մատուցում
- Ընկերության կայքի թարմացում, ակտուալության ապահովում
- Հաշվետվություն
Արտասահմանյան կրթություն և հավաստագրեր ունեցող թեկնածուներն ունեն ավելի բարձր մրցունակություն:
BSMI-ի դասընթացի ավարտին դուք կունենաք աշխատանքային փորձ, աշխատանքի օրինակներ: Մեր շրջանավարտներն ունեն հագեցած CV
Դասընթացն ունի
162
ժամ դաս,
որից 90%-ը գործնական է
10+
երկրներում կիրառվող միջազգային պրակտիկա
38
նոր հմտություն մարքեթինգի ոլորտում + PowerPoint դասընթաց
1
գովազդային ռազմավարություն` մշակված յուրաքանչյուրի կողմից
8
շաբաթ պրակտիկա ՀՀ առաջատար ընկերություններում
Կառուցվածքը
Մարքեթինգային ռազմավարություն (ստրատեգիա) և հետազոտություններ
Փուլ 1
Սովորում եք հետազոտել շուկան (լսարանը, մրցակիցներին, պահանջարկը), սահմանել տեսականին, հաշվել ապրանքի գինը, սահմանել մարքեթինգային բյուջեն, ընտրել գովազդի ալիքները (ad channels) և կազմել համապատասխան հաղորդակցական ռազմավարություն` մեկ տարվա կտրվածքով:
Մարքեթինգային տակտիկա
Փուլ 2
Կազմում եք մեդիա-պլան` ինչպես մեկ տարվա կտրվածքով, այնպես էլ ավելի կարճ ժամանակահատվածի համար, ինքնուրույն հաշվարկում եք յուրաքանչյուր մեդիայի համար նախատեսված գովազդային բյուջեն (TV, Radio, Paid Search, SMM և այլն), ինչպես նաև աշխատում գովազդի կաբինետներում` մեկնարկելով իրական գովազդային արշավներ:
Դիպլոմների շնորհում
Դեկտեմբերի 25
Ըստ ցանկության` կազմում եք իրական մարքեթինգային ռազմավարություն: Խմբերով ներկայացնում եք ավարտական աշխատանքները, հանձնում եք պարտադիր քննություններ և ստանում դիպլոմ ու հավաստագիր` BSMI և 1st media school-ի կողմից:
Ինթերնշիփեր (փորձաշրջան)
Գործնական փուլ
Gold և Silver մակարդակի դիպլոմ ստացած ուսանողները դասընթացի ավարտից հետո անցնում են 2 ամսյա ինթերնշիփեր գովազդի տարբեր ուղղություններով ՀՀ լավագույն ընկերություններում` ըստ իրենց ցանկության։
Լավագույնները ստանում են աշխատանքի առաջարկ
Դպրոցի նյութերը կազմված են զրոյից` միջազգային փակ տեղեկատվական հարթակների հիման վրա, որոնց մասին չկա տեղեկություն ոչ մի գրքում կամ բաց հարթակում:
Բոլոր նյութերը հանդիսանում են BSMI մտավոր սեփականությունը
Դասընթացը ձեզ համար է, եթե
Յուրաքանչյուր դասի ընթացքում մասնակիցները ստանում են նոր հմտություն իրական գործնական օրինակների հիման վրա, ինչպես նաև անցնում են ինթերնշիփեր տարբեր ոլորտներում ՀՀ լավագույն ընկերություններում
Եթե նույնիսկ որևէ հատված չհասցնեք բավականին լավ ուսումնասիրել դասընթացի շրջանակներում և հետագա աշխատանքում բախվեք նման խնդրի, ապա մեր փորձագետները մշտապես պատրաստ են օգնել գտնել այդ խնդրի լուծումը
Մեր հագեցած ծրագիրը կօգնի ձեզ արագ մասնագիտանալ մարքեթինգում, իսկ պրակտիկ առաջադրանքներն ու փորձաշրջանի հնարավորությունները կօգնեն գտնել նոր աշխատանք
Մասնակիցներն ինքնուրույն իրականացնում են այն բոլոր աշխատանքները, որոնք պահանջվում են մասնագետներից, ինչը սովորեցնում է ճիշտ վերահսկել և գնահատել նրանց աշխատանքը
Մասնակիցները ստանում են համակարգված պատկերացում, թե որ ճյուղը ինչ տեղ է զբաղեցնում ընդհանուր մարքեթինգի ոլորտում
Մեր հագեցած ծրագիրը կօգնի ձեզ արագ մասնագիտանալ մարքեթինգում, իսկ պրակտիկ առաջադրանքներն ու փորձաշրջանի հնարավորությունները կօգնեն գտնել աշխատանք ՀՀ ընկերություններից մեկում
Ինչ պետք չէ սովորելու համար
- Մաթեմատիկայի իմացություն
- Մարքեթոլոգի կրթություն
- Աշխատանքային փորձ
- Հավելյալ ժամանակ, քանի որ տնային աշխատանքներ չկան
Ինչ է պետք ունենալ
- MS office բազային հմտություններ
- Անգլերեն լեզվի իմացություն
- Բարձրագույն կրթություն ցանկացած ոլորտում
- Անձնական համակարգիչ (ցանկալի է)
Լավագույնները ստանում են աշխատանքի առաջարկ՝ ՀՀ ընկերությունների կողմից
Ինչո՞վ է պայմանավորված ուսման արժեքը.
Ծրագիրը ներառում է`
Եվրասիայի ԹՈՓ 7-րդ համալսարանի` Մարքեթինգի և հաղորդակցությունների ֆակուլտետի մագիստրոսական ծրագրի ստվար հատված (ԹՈՓ 1 ծրագիրը Ռուսատանում)
իրական արժեքը` 2.300.000 դրամ/ տարեկան
Ավելի քան 15 ուղղություններով թրեյնինգներ (SMM, SEO, Website Building, Research և այլն), որոնցից յուրաքանչյուրի միջին արժեքը ՀՀ-ում կազմում է մոտ 90.000 դրամ
Իրական արժեքը` ավելի քան 900.000 դրամ
Ռուսական Առաջին Մեդիա դպրոցի (1st Media School) մեկամյա ծրագրի հիմնական մասը, որի միջոցով պատրաստվում են կադրեր աշխարհի ԹՈՓ 10 ընկերությունների համար
իրական արժեքը` 950.000 դրամ
Արտասահմանյան դիզայներական ստուդիայի` PowerPoint ծրագրով մարքեթինգային պրեզենտացիաների պատրաստման դասընթացը
Իրական արժեքը` 180.000 դրամ
BSMI-ն այս ամենը տրամադրում է հայերեն` ընդամենը 577.500 դրամով, ադապտացված ՀՀ շուկայի համար, վերացնելով նաև այլ երկիր ուսման նպատակով մեկնելու և ավելորդ ծախսերի անհրաժեշտությունը:
Հեղինակներ

ԱՆՆԱ-ՄԱՐԻ ՍԱՐԳՍՅԱՆ
BSMI հիմնադիր, ՀՀ
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքայի փորձը` 7 տարի
Մոսկվայի` Տնտեսագիտության Բարձրագույն դպրոցի (НИУ ВШЭ) Մենեջմենթի ֆակուլտետի դասախոս, IAA անդամ
Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ` ADV Group (Senior Media Planner), BBDO, Biplane (ՌԴ)
Միջազգայի գովազդատուների հետ փորձ` Unilever, Bayer, Biplane և այլն
Մասնագիտացումը` առկա կամ նոր բրենդի առաջխաղացման մեդիապլանավորում, գովազդային քաղաքականության մշակում, մեդիա-ռազմավարություններ
Կրթությունը` ԵՊՀ, NIMA-A, National Research University - Higher School of Economics, 1st Media School
EMC սերտիֆիկացված մասնագետ, միջազգային գովազդային փառատոնների ժյուրի (MAA Globes, Dragons of Asia)

ՆԱՏԱԼՅԱ ԻՎԱՆՈՎՍԿԱՅԱ
1st Media School հիմնադիր, ՌԴ
Մարքեթինգի ոլորտում աշխատանքային փորձը` 12 տարի
Total View առաջատար գովազդային ընկերության ստրատեգիական պլանավորման բաժնի ղեկավար
Մարքեթինգային գործակալություններում փորձ` Dentsu-Smart, PHD (BBDO Group), Zenith և այլն
Միջազգային գովազդատուների հետ Համագործակցության փորձ՝ L'Oreal (գեղեցկություն և խնամք), Beeline (տելեքոմ), Bayer (ֆարմա), TEVA, Sony և այլն
Կարծիքներ
Ամրագրեք ձեր տեղը խմբում
144.375 դրամ/ամիսը
(ընդհանուր` 577.500 դրամ)
Գործում են զեղչային պրոմոկոդեր, որոնցով կարող եք ստանալ մինչև 40.000 դրամ զեղչ` ամբողջական արժեքից:
ԿԱՄ
Սովորի՛ր հիմա, վճարի՛ր մաս-մաս` մեկ տարվա ընթացքում
51.000 դրամ/ամիսը
2020թ. Օգոստոստից մինչև 2021թ. Օգոստոսը` դպրոցի հետ պայմանագրի հիման վրա, առանց բանկերի միջնորդության
Ունե՞ք հարցեր
Կարծում ենք, որ ձեզ կարող են օգնել այս էջում ներկայացված մեր պատասխանները: Եթե չգտաք անհրաժեշտ ինֆորմացիան, կապ հաստատեք մեզ հետ: