Նոր կամ առկա բրենդի համար զրոյից մշակվում է ռազմավարություն, այսինքն` հստակ պլանավորված քայլերի հաջորդականություն շուկայական վերլուծությունների (թիրախային լսարան, մրցակիցներ, կատեգորիա, արտաքին միջավայր) և հետազոտությունների հիման վրա:
Այս ծառայության մեր գործընկերն է`
Նոր կամ առկա բրենդի համար զրոյից մշակվում է հանրային կապերի ռազմավարություն, այսինքն` հստակեցվում է դրա իմիջը, հանրությանը ներկայացվելու քայլերի հաջորդականությունը, որպեսի բրենդը կարողանա առանց հավելյալ գովադային ներդրումների (այդ թվում` ԶԼՄ-ներին վճարելու) վաստակել լայն տեղեկատվական աջակցություն և ներգրավել հաճախորդներ:
Այս ծառայության մեր գործընկերն է Copygram ընկերությունը:
Նոր բրենդի համար մշակվում է անվանում և կերտվում է դրա տարբերվող և կրեատիվ պատմությունը` հիմնված իրական փաստերի վրա:
Բրենդի անվանումը և պատմությունը մարքեթինգի ռազմավարության առաջնային քայլերից են, որոնցից կախված է հետագա զարգացումների հաջողությունը:
Այս ծառայության մեր գործընկերն է Copygram ընկերությունը: